اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز دهه مبارک فجر

199 واحد مسکن مهر اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار اردبیل و در نخستین روز دهه مبارک فجر 199 واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

199 واحد مسکن مهر اردبیل افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این واحدها که با درخواست استاندار اردبیل توسط خبرنگار ایرنا به بهره‌برداری رسید در زیر بنای 22 هزار متر‌مربع و با اخذ 20 میلیون تومان وام مسکن مهر به شکل خود مالکین احداث شده که سازندگان 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مجموعه صرف کردند.

استاندار اردبیل در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: مسکن مهر به شکل خود مالکین که زمین آن توسط خود افراد تهیه می‌شود با برخورداری از سایر مزایا و تسهیلات مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حسین صابری یادآور شد: صاحبان این واحدهای مسکونی از تخفیف صدور پروانه و نظارت‌ها و همچنین تسهیلات بانکی 20 میلیون تومان برای هر واحد استفاده می‌کنند تا واحدهای مسکونی احداثی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار غیر‌واقع در مورد افتتاح مسکن مهر بدون سکونت افراد خاص، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند به عنوان رابطان مردم و مسئولان از این مجموعه بازدید و سکونت واقعی را اطلاع‌رسانی و خبر رسانی کنند.

استاندار اردبیل یادآور شد: زیر‌ساخت‌های لازم در مسکن مهر اردبیل به سرعت در حال انجام است به طوری که در این مجموعه کار عمرانی و زیر‌ساختی به حدی مطلوب و مناسب است که حتی فضای بازی کودکان نیز تعبیه شده است.

صابری با اعلام اینکه 80 نفر تاکنون در این مجموعه آپارتمانی سکونت پیدا کرده‌اند پیش‌بینی کرد مابقی متقاضیان نیز با تسویه حساب از منزل اجاره‌ای در همین ایام اسباب‌کشی کرده و تا آغاز سال نو در منزل ملکی خود سکونت و سفره هفت‌سین را برپا کنند.

این مسئول تصریح کرد: از متقاضیان مسکن مهر انتظار می‌رود با پرداخت به موقع اقساط بانکی خود به گونه‌ای حرکت کنند تا دیگر علاقمندان و متقاضیان مسکن مهر نیز از مزایا بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل از بانک مسکن نیز خواست به سرعت دفترچه و مقدمات لازم را برای فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر فراهم کرده تا صاحبان واحدهای مسکونی بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول