اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

انقلاب اسلامی راه را برای رهپویان حق روشن کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: قیام ملت ایران با رهبری امام راحل(ره) قیامی بود که راه را برای رهپویان حق روشن کرد.

انقلاب اسلامی راه را برای رهپویان حق روشن کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده ظهر امروز در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه تویسرکان اظهار کرد: در قرآن کریم سوره آل عمران آمده که "به ریسمان الهی چنگ زنید، یکصدا و یک هدف باشید و از مسیر حق منحرف نشوید که پیروزی از آن شماست" به همین دلیل باید از تفرقه‌افکنی دوری کرد. پیامبر گرامی اسلام(ص) در این خصوص فرموده‌اند "اگر کسی بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کرد، در حقیقت از شیطان پیروی کرده است".

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر لزوم وجود وحدت در بین مردم افزود: وقتی افراد زیر یک پرچم نروند و رهبر واحد نداشته باشند شیطان آنان را در گرداب فتنه غرق خواهد کرد به این دلیل است که رسول گرامی اسلام می‌فرمایند باید وسوسه‌ها و هوی و هوس را کنار گذاشت و از رهبر دینی خود پیروی کرد.وقتی هر کس راه خود را رفت و رهبر ظالم را برای رهبری بر خود قبول کرد، همواره ذلیل و شکست‌خورده است.

ارزنده گفت: امروز 50 کشور مسلمان داریم که منابع و امکانات آنان را به تاراج می‌برند چراکه در برابر زورگویی‌های کشورها غربی سکوت کرده‌اند.ایران اسلامی به واسطه ایستادگی خود در برابر قدرت‌های شرق و غرب، یک الگوی عملی برای تمام جهانیان تبدیل شده است و این امر به خاطر وجود اتحاد و تبعیت از رهبر دینی بوده است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به دیدار یک هزار و 200 نفر از جوانان کشورهای مسلمان با رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبر عزیز انقلاب در این دیدار پرشور و معنوی فرمودند" آن چه من به شما فرزندان خودم عرض می‌کنم این است که بدانید امروز تاریخ جهان و بشریت در سر یک پیچ تاریخی است و دوران تازه‌ای را در حال آغاز است".

وی ادامه داد: با بیداری کشورهای اسلامی فضای جدیدی ایجاد خواهد شد و مسلمانان را وارد عرصه جدید خواهد کرد که می‌تواند زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد. قیام ملت ایران با رهبری امام راحل(ره) قیامی بود که راه را برای رهپویان حق روشن و بسترساز ظهور موعود وعده داده شده را مهیا کرد.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی پاک دانست و افزود: امام خمینی(ره) با پشتیبانی مردمی پاک و انقلابی، آن را به ثمر رساند و همین پاک بودن باعث شده که هر روز جوانه آن را در یک نقطه از جهان شاهد و ناظر باشیم.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: باید مراقب باشیم که غفلت ما را نگیرد و نعمت بزرگ رهبری را قدر بدانیم چراکه موفقیت‌های ایران ناشی از تبعیت از فرامین ایشان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول