اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

انقلاب اسلامی جهانی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: انقلاب اسلامی الگوی جهانی شده و اسلام در حال فراگیر شدن است.

انقلاب اسلامی جهانی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر مسلمانان را برادر همدیگر نامید و اظهار داشت: به شخصیت مسلمانان نباید خدشه وارد شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان همدیگر را تنها نمی‌گذارند، افزود: مسلمانان عیب همدیگر را زیر ذره‌بین نمی‌برند.

صدیق عربانی بر حراست مسلمانان از همدیگر تاکید کرد و گفت: خون، مال و آبروی مومن عزیز است و مسلمانان را نمی‌توان شکست داد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرفداران کاندیداها محبوب خود را بستایند و به شخصیت دیگران خدشه وارد نکنند.کسی که نسبت به مومن سوء ظن دارد به خداوند سوء ظن پیدا می‌کند زیرا خداوند مومن را از عظمت و جلالت خود آفریده است.

صدیق عربانی نصیحت به افراد را به صورت پنهانی توصیه کرد و بیان داشت: کسی حق ندارد در حضور مردم با شخصیت افراد بازی کند.

خطیب موقت جمعه رشت به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و بیان داشت: پست‌ترین مردم کسی است که شخصیت دیگران را زیر سؤال ببرد.

وی با تاکید براینکه امام (ره) رمز پیروزی را وحدت دانستند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه موجب سرافرازی میهن اسلامی شده است.

صدیق عربانی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: امام (ره) انقلاب را به ملت ایران آموخت.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جهانی شده است، اذعان داشت: اسلام در حال فراگیر شدن است و قدرت‌های شیطانی دنیا از اسلام و تشیع می‌ترسند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن را مدیون تمام شهدای اسلامی خواند و یادآور شد: ظلم ستیزی شیعه در جهان رسوخ کرده است.

صدیق عربانی به ایراد خطبه‌های نماز جمعه امروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: عشق مردم به مقام معظم رهبری الهی است.

امام جمعه موقت رشت مقام معظم رهبری را از جانبازان بزرگ انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت می‌کنند زیرا انقلاب اسلامی را میراث امام (ره) و شهدا می‌دانند.

وی با اشاره به بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 با امام (ره)، تصریح کرد: ملت ایران به نظام اسلامی وفا دارند و از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

صدیق عربانی انتخابات را یادگار امام (ره) دانست و ابراز داشت: به تمام قدرت‌های شیطانی اعلام می‌کنیم مردم ایران در پای صندوق‌های رای کاندیداهای اصلح را انتخاب می‌کنند.

به گزارش فارس، مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) رشت و دیگر مکان‌های برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با مردم ملاقات عمومی و چهره به چهره داشتند و مردم در دیدار با مسئولان مسائل و مشکلات خود را بیان می‌کردند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول