اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از دهه مبارک فجر

کلنگ مرکز درمان بستر مرزن آباد به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ مرکز درمان بستر 10 تختخوابی مرزن‌آباد همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور عضو کمیسیون بهداشت و درمان و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زمین زده شد.

کلنگ مرکز درمان بستر مرزن آباد به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در این مراسم مشارکت مردمی را در بخش بهداشت و درمان بسیار کمک‌کننده عنوان کرد و افزود: کمک خیرین در بخش بهداشت و درمان نشان‌دهنده اهمیت این بخش است.

حسین رنجبران اظهار داشت: دو هزار و 500 متر مربع زمین درمان بستر مرزن‌آباد نیز توسط وراث مرحوم احسان‌الله قطب رزمجو به این امر اهدا شده است که جای تقدیر و امتنان فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث این مرکز با پیگیری‌های نماینده مردم نوشهر و چالوس که از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز هستند در سفر دور سوم رئیس جمهور به تصویب رسید و در ابتدا 405 میلیون تومان اعتبار گرفت، ادامه داد: حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار کلی این پروژه است که باید مورد هزینه قرار گیرد.

رنجبران تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مازندران از استان‌های گردشگرپذیر است و جمعیت شناور بالایی دارد باید نسبت به ارتقای بحث بهداشت و درمان در آن توجه بیشتری صورت گیرد.

وی اذعان داشت: احداث پنج بیمارستان بزرگ در بهشهر، ساری، آمل، چالوس و تنکابن از جمله این اقدامات است که بیمارستان چالوس به نسبت دیگر پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالاتر بوده و تا تیرماه سال آینده به بهره‌داری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به حضور نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف درمانی به ویژه در غرب استان بیان داشت: بخش متخصصین ارتوپد و جراح مغز و اعصاب باید ارتقا یابد.

انتهای‌پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول