اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

درمانگاه تأمین اجتماعی قاین متناسب با جمعیت نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: امکانات درمانگاه تأمین اجتماعی قاینات متناسب با جمعیت شهرستان نیست و باید برای ارتقای آن تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش کنند.

درمانگاه تأمین اجتماعی قاین متناسب با جمعیت نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: هر کاری زمانی خوب است که کام مردم شیرین شود و باید از گروهی از مردم بترسیم که از دست ما به خداوند شکایت کنند.
وی تأکید کرد: خرید ادارات شهرستان فقط باید از اصناف قاینات باشد زیرا ما به خاطر همین مردم شهرستان است که خدمت می‌کنیم.
فرماندار قاینات گفت: باید به مسائل بهداشتی بیش از پیش توجه کنیم زیرا محور جامعه سالم انسان سالم است.
حبیبی‌منش با اشاره به سه اصل مهم قانون اساسی در ارتباط با اینکه دولت موظف است همه امکانات خود را برای ایجاد رفاه اقشار جامعه برای رفع محرومیت اختصاص دهد، گفت: گام‌های دولت نهم و دهم در زمینه مسکن منحصر به فرد بوده و بیمه اجتماعی روستایی و شهری و پزشک خانواده هم از خدمات بسیار خوب دولت است.
وی تصریح کرد: آمار بیمه‌شدگان قاینات 60 هزار نفر است که در آمار استانی و کشوری تعداد 38 هزار نفر درج شده و خدمات بر مبنای 38 هزار نفر زیر پوشش داده می‌شود که در این رابطه مدیریت درمان استان باید آمار را تصحیح کرده تا حق و حقوق مردم قاینات تضییع نشود.
فرماندار قاینات اضافه کرد: در شهرستان‌های محروم سقف ویزیت پزشکان متخصص برداشته شده و می‌توانند خدمات بیشتری به محرومان ارائه کنند.
حبیبی‌منش یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح از مجموع 161 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر را ساختمان شعبه تأمین اجتماعی عنوان کرد.
وی از کارگروه امنیت غذایی شهرستان خواست از رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، داروخانه‌ها و اماکنی که به نوعی با سلامت جامعه در ارتباط است بازدید و گزارش کتبی در جلسه بعدی ارائه کنند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول