اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش وراث یک خیر

درمانگاهی در کلاردشت ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث درمانگاه داود موحد بشیری، دکتر خیر و نام آشنای سال‌های دور کلاردشت با حضور خانواده‌اش و مسئولان به زمین زده شد.

درمانگاهی در کلاردشت ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، در مراسمی که با حضور خانواده مرحوم داود موحد بشیری خیر خوشنام کلاردشتی، امام جمعه، بخشدار، اعضا و روسای شوراهای اسلامی شهر، بخش و شهرستان چالوس، رئیس بهداشت و درمان چالوس، رئیس بیمارستان حضرت قائم و جمعی از مردم برگزار شد، کلنگ احداث درمانگاه چند منظوره در محوطه بیمارستان کلاردشت به زمین زده شد.
شامگاه دوشنبه در این مراسم بدرالملوک موحد دختر مرحوم موحد با قدردانی از مسئولان و مردم کلاردشت گفت: مرحوم پدرم را همه مردم کلاردشت و بسیاری از مردم شهرستان‌های غرب مازندران خوب می‌شناسند.
وی ابراز داشت: سال‌های بسیار دوری که پدرم ابتدا پیاده و یا با اسب، سپس با دوچرخه، موتور و جیپ برای مداوای رایگان مردم به روستاهای صعب‌العبور می‌رفت.
بدرالملوک موحد تصریح کرد: خیرخواهی او در وجودش نمایان بود و در طول خدمتش در مراکز بهداشت و درمان منشأ خیر و برکت برای مردم بود.
وی ادامه داد: مرحوم پدرم در زمان حیات خود بیش از 3 میلیارد تومان خدمات عام‌المنفعه از جمله اهدای زمین، ساخت مدرسه، تجهیزات پزشکی و اجتماعی داشته و در زمان حیاتش دوست داشت درمانگاه بسازد.
فرزند این دکتر خیر خاطرنشان کرد: با اینکه ایشان در احداث این درمانگاه وصیت هم نکرده بودند، ما فرزندان آن مرحوم تصمیم گرفتیم آرزویش را برآورده سازیم و امروز خدا را شاکریم که توانسته‌ایم با اهدای 110 میلیون تومان درمانگاهی با نام مرحوم موحد بنا کنیم.
درمانگاه دکتر موحد در سه طبقه و زیربنای 500 متر مربع در محوطه بیمارستان حضرت قائم (عج) ساخته می‌شود که 110 میلیون تومان هزینه ساخت آن توسط وراث مرحوم داود موحد تأمین شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول