اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پلمب یک درمانگاه پزشکی در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی، از پلمب یک درمانگاه پزشکی غیرقانونی در تبریز خبر داد.

پلمب یک درمانگاه پزشکی در تبریز
حمیدرضا کریم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز از پلمب یک درمانگاه پزشکی غیرقانونی در تبریز خبر داد و اظهار داشت: یک درمانگاه پزشکی در تبریز به علت نداشتن مجوز شناسایی و ضمن صدور حکم قانونی توسط ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پلمب شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه ضمن هشدار به مدیران واحدهای صنفی به علت افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، افزود: در چند روز اخیر به علت ایجاد حباب در بازار ارز کشور شاهد هستیم در برخی از واحدهای صنفی افزایش قیمت در عرضه محصولات وجود داشته تا حدی که این افزایش قیمت در برخی از این واحدها حتی به صددرصد نیز رسیده بود.
کریم گفت: در این راستا و در زمینه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و شهروندان، بازرسان سازمان بازرگانی و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به صورت مستمر و سرزده تمام فاکتورهای خرید و فروش را مورد بازرسی قرار می‌دهند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بر این اساس با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
دبیر شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه تعزیرات حکومتی از آمادگی لازم در برخورد با متخلفان برخوردار است، ادامه داد: تعزیرات حکومتی در راستای اجرای طرح‌های مشترک که با سازمان بازرگانی و سایر دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و خدماتی دارد، نظارت و کنترل واحدهای تولیدی، خدماتی، صنعتی، بهداشتی، درمانی و صنفی در سطح استان را برعهده دارد.
وی گفت: شیوه کار در تعزیرات این‌گونه است که مردم می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی یا ارائه کالایی بی‌کیفیت در بازار برای پیگیری این تخلف و حتی دریافت خسارت خود با سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند که در این صورت پس ارجاع پرونده برای پیگیری به بازرسان مجامع امور صنفی و یا وزارت صنعت،معدن و تجارت در سازمان تعزیرات حکومتی موضوع بررسی و متخلف ملزم به پرداخت خسارت به مصرف‌کننده خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول