اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وقف

کلنگ‌ نخستین درمانگاه بزرگ در بیدستان به زمین می‌خورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: کلنگ‌زنی نخستین درمانگاه بزرگ در شهر بیدستان در هفته وقف به زمین می‌خورد.

کلنگ‌ نخستین درمانگاه بزرگ در بیدستان به زمین می‌خورد
حجت‌الاسلام جواد مرادی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: زمین این درمانگاه از موقوفات و اعتبار احداث آن از محل عواید موقوفات است.

* اختصاص 140 میلیون تومان برای توسعه و مرمت عمرانی بقاع متبرکه امام‌زاده‌ها 

مرادی تصریح کرد: کلنگ‌زنی و احداث هتل به مناسبت هفته وقف از محل موقوفات مولاوردی‌خانی است و این کلنگ‌زنی از جمله مهم‌ترین کارهای عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سال جاری است.
وی بیان کرد: امسال برای توسعه و مرمت عمرانی بقاع متبرکه امام‌زاده‌ها 140 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

* مرمت ضلع شمالی و غربی امام‌زاده‌ حسین(ع)

‌مرادی  با اظهار اینکه طرح تملک منازل مسکونی اطراف امامزاده حسین(ع) با مسئولیت شهرداری در حال انجام است، عنوان کرد: مرمت و توسعه ضلع شمالی و غرب امامزاده حسین(ع) با اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان از هفته آینده با برطرف شدن کارهای شهرداری اجرا می‌شود.

* انقلاب جهادی در توسعه موقوفات
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در عرصه  توسعه و عمرانی انقلاب جهادی خواهیم کرد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های مؤثر تدوین شده سرعت توسعه و عمرانی موقوفات را افزایش خواهیم داد.
وی گفت: اکنون با دعوت از چند‌ سرمایه‌گذار و بازدید از ملک موقوفات صورت گرفته و با برنامه‌های تدوین شده سرعت توسعه و عمرانی موقوفات افزایش چشم‌گیری خواهد یافت.
مرادی با اشاره به اینکه هر روز هفته وقف به یک عنوانی نام‌گذاری شده است، افزود: باید برای رسیدن به اهداف این شعارها تلاش مضاعف کرد.
انتهای پیام/ج20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول