اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد

آغاز به کار درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان
رحیم حاج نائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‌های عمرانی حسینیه اعظم زنجان از سوی هیئت امنا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث درمانگاه حسینیه اعظم زنجان از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود، افزود: برنامه‌های احداث درمانگاه در دستور کار هیئت امنا قرار دارد.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان احداث کتابخانه بزرگ حسینیه اعظم را از دیگر برنامه‌های این مسجد عنوان کرد و افزود: طراحی‌های لازم برای احداث این کتابخانه در محل حسینیه اعظم زنجان انجام شده است.

وی از تصویب نهایی طرح جامع حسینیه اعظم خبر داد و افزود: این طرح در فازهای مختلف در استان اجرایی می‌شود.

حاج نائبی با اشاره به مساعدت‌های استاندار زنجان در زمینه طرح صحن حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی عملیاتی می‌شود.

وی از جمع‌آوری 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در ماه محرم در زنجان خبر داد و افزود: میزان نذورات مردم به دسته عزاداری حسینیه اعظم در سال جاری افزایش مطلوبی داشته است.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه حسینیه اعظم زنجان انجام شده است، افزود: در سال جاری برنامه‌های مطلوبی از سوی این مسجد در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد، افزود: این درمانگاه از سال جاری به صورت دائمی فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

حاج نائبی تصریح کرد: درمانگاه حسینیه اعظم بیش از 10 سال بود که به صورت مقطعی در ایام محرم ارائه خدمات داشت در حال حاضر با تصمیم هیئت امنا حسینیه اعظم ساختمان مستقلی برای فعالیت دائمی این درمانگاه احداث شده است.

عضو هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ارائه خدماتی از قبیل دندانپزشکی، مامایی، خدمات پرستاری، تزریقات، نوار قلب و رادیولوژی در این درمانگاه انجام می‌شود، گفت: شرایط استفاده از این خدمات از طریق دفترچه خدمات درمانی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ساعات ارائه خدمات این درمانگاه از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 21 است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول