اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح نخستین درمانگاه دانشجویی در علوم پزشکی همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در دهه فجر جاری نخستین درمانگاه دانشجویی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به افتتاح می‌رسد.

افتتاح نخستین درمانگاه دانشجویی در علوم پزشکی همدان

رضا شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر با اشاره به انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای ارج نهادن به این ایام در دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: افتتاح نخستین درمانگاه دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان شاخص‌ترین برنامه عمرانی این ایام است.

وی با بیان اینکه افتتاح درمانگاه دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در درجه اول با هدف درمان دانشجویان علوم پزشکی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: اما اگر تمهیدات فراهم شود و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد دانشجویان بوعلی سینا را نیز زیر پوشش قرار می‌دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: علاوه بر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همه همکاران از قبیل کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز می‌توانند از خدمات درمانی این درمانگاه استفاده کنند اما نحوه استفاده از خدمات این افراد به نحوی با یکدیگر متفاوت است.

وی با بیان اینکه ارائه انواع خدمات درمانگاه دانشجویی پردیس به دانشجویان رایگان است، تصریح کرد: ممکن است دانشجویان فقط هزینه خرید دارو را آن هم با لحاظ هزینه تخفیفی، پرداخت کنند اما در نهایت هدف ما بر رایگان بودن همه خدمات است.

شکوهی با بیان اینکه در راستای احداث درمانگاه دانشجویی پردیس دانشگاه از ساختمان موجود در دانشگاه استفاده شده است، گفت: با انجام بهسازی و خرید تجهیزات مورد نیاز درمانی و پزشکی برای یک درمانگاه، این ساختمان را با کاربری درمانی آماده بهره‌برداری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: درمانگاه دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی همدان علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، خدمات داندنپزشکی، داروخانه و مشاوره روانپزشکی را نیز به دانشجویان ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اعتبار راه‌اندازی این درمانگاه با دانشگاه علوم پزشکی همدان بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک پزشک عمومی در این درمانگاه مستقر است و کادر مورد نیاز نیز تا زمان افتتاح آن در دهه فجر امسال، مستقر خواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد: علاوه بر افتتاح درمانگاه دانشجویی پردیس در دانشگاه بوعلی در دهه فجر برنامه افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره ورزش‌های کشتی، رزمی و تیراندازی را نیز در برنامه کاری داریم.

انتهای پیام/خ۲۰

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول