اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان در همایش ‌سرپرستان استان‌های خبرگزاری فارس:

انعکاس ‌مظلومیت مردم آبادان در ‌دفاع مقدس مورد غفلت رسانه‌ها واقع شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: انعکاس ‌مظلومیت مردم آبادان در ‌دفاع مقدس مورد غفلت رسانه‌ها واقع شده است.

انعکاس ‌مظلومیت مردم آبادان در ‌دفاع مقدس مورد غفلت رسانه‌ها واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در همایش سراسری هیئت مدیره و سرپرستان استانهای خبرگزاری فارس که با حضور مسئولان محلی، استانی و کشوری در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی گلستان برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال و در مقاطع مختلف دستورات فرماندهی را صادر می‌کردند.

وی افزود: به عنوان مثال در ابتدای هر سال عنوانی را برای آن انتخاب می‌نمودند تا خط مشی مسئولان و مردم در طول آن سال مشخص شود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: در مقطع کنونی نیز که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم‌ که مقام معظم رهبری حضور حداکثری را مورد تأکید قرار داده‌اند.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: بنابراین ما نیز به عنوان سرباز باید اقدامات عملی را برای اجرای هر چه بهتر این دستور انجام دهیم.

وی اضافه کرد: همه باید در حوزه کاری خود اقدامات لازم را انجام دهیم و این کار با سخنرانی به دست نمی‌آید بلکه باید وارد میدان عمل شد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه سخنان خود با بیان تاریخچه این شهرستان خاطرنشان کرد: آبادان شهری است که آن را با اسم صنعت نفت، آغاز تسلط متفقین به ایران از طریق آن، و به اسم جریانهای قوی حزب توده و بسیاری عناوین دیگر از این دست می‌شناسند.

ایلخاص‌زاده ابراز داشت: اما باید آبادان را نوعی دیگر نگریست، یک سال محاصره، تقدیم 4 هزار شهید و بالاترین تعداد شهدای گمنام بعد از تهران با 177 شهید گمنام، آبادان به مصداق‌های واقعی خوزستان، دِین خود را به اسلام ادا کرد، تبدیل شد.

وی بیان کرد: اگر تاریخ دفاع مقدس را ورق بزنیم جابه‌جایی صفحه آبادان سخت است، چرا که هر قسمت این شهر کتابی از دفاع مقدس است.

ایلخاص‌زاده افزود: البته در بحث دفاع مقدس دفاع شهری مردم آبادان به خوبی تبیین نشده است.

وی گفت: اینکه در طول جنگ، زنان، کودکان و ادارات آبادان چگونه با وجود محاصره شهر ماندند و مقاومت کردند از جمله مواردی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و بخش دفاع شهری مردم آبادان مغفول مانده است.

فرماندار ویژه آبادان در پایان خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و انعکاس هر چه بیشتر مظلومیت مردم آبادان در طول دوران دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول