اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی خبر داد

شرکت دانشجویان خراسان شمالی در همایش مهدی‌ یاوران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: ۸۰ نفر از دانشجویان این استان در همایش کشوری مهدی یاوران شرکت می‌کنند.

شرکت دانشجویان خراسان شمالی در همایش مهدی‌ یاوران
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، محمد الهی‌راد اظهار داشت: کاروان دانشجویان استان برای شرکت در همایش کشوری مهدی یاوران عازم جمکران شدند.

وی افزود: به مناسبت 9 ربیع الاول که مصادف با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است، این همایش در جمکران برگزار می‌شود.

الهی‌راد تصریح کرد: این روز در دانشگاه‌های کشور به نام مهدویت و انتظار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند، گفت: از این استان، ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر به این همایش اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی اظهار داشت: همایش دو روزه مهدی یاوران در محل مجتمع فرهنگی، مذهبی مهدی یاوران جمکران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این همایش از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی که با هدف تعمیق و گسترش فرهنگ مهدویت در نظر گرفته شده است، بهره خواهند برد.

خبر دیگر نیز حاکی است، مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا با حضور تمام کارکنان ناحیه مقاومت مانه و سملقان، فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

همچنین بعد از این مراسم، تمام مسئولان با امام جمعه شهرستان در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.

در این مراسم فرماندار مانه و سملقان با تبریک و تهنیت اعیاد ماه ربیع الاول و شروع آغاز دهه امامت ولایت حضرت مهدی (عج) و دهه مبارک فجر گفت: خدا را شاکریم که در نظامی زندگی می‌کنیم که متعلق به امام زمان (عج) است و ما باید قدر این انقلاب را بدانیم چون می‌بینیم که روز به روز بر عصبانیت دشمن افزوده می‌شود، حاصل برکات خون شهداست.

محمدرضا هاشمی اظهار داشت: برنامه‌های امسال ما نسبت به سال‌های قبل از اهمیت خاصی برخوردار بوده و آن مسئله انتخابات است و در ادامه صحبت‌های خود گفتند در این دهه مبارک فجر ۱۰۵ پروژه در سطح شهرستان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول