اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم:

طرح مهدی یاوران جوان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم از برگزاری طرح مهدی یاوران جوان در قم با هدف تربیت نسل منتظر خبر داد.

طرح مهدی یاوران جوان در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز طرح بزرگ «مهدی یاوران جوان» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود اظهار داشت: این طرح در استان قم با هدف تربیت نسل منتظر و آراسته شدن جامعه با معارف غنی مهدوی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به سخنی از امیرمومنان(ع) گفت: یاوران مهدی جوان بوده و افراد سالخورده در میان آنها مانند سرمه در چشم هستند.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم به ویژگی‌های حکومتی حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و افزود: این امام بزرگوار فردی است که جهان را پر از عدل و داد می‌کند، آخرین ذخیره الهی، ثمره همه رسالت‌ها و سرچشمه همه خوبی‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: لازمه نیروسازی برای حضرت صاحب‌الزمان(عج) آموزش، تربیت، آماده‌سازی، روشن شدن اهمیت سیره و اهداف امام زمان(عج) برای همه به ویژه جوانان مؤمن و عاشق حضرت است.
حسینی خاطرنشان کرد: امامت خورشید حیات‌بخشی است که شیعه با اعتقاد به آن گره خورده و راه خویش را در تاریخ اسلام آغاز و پیموده است.
وی با بیان اینکه طرح مهدی یاوران جوان شامل گروه‌های سنی مختلف است، گفت: این طرح برای گروه‌های سنی مختلف و اقشار اجتماعی اعم از دانشگاهیان (اساتید و دانشجویان) حوزویان، فرهنگیان(معلمین و دانش‌آموزان)، کارمندان دولتی و خصوصی، نیروهای مسلح، کسبه، خانه‌داران به صورت‌ رایگان برگزار خواهد شد و در پایان نیز گواهی رسمی حوزوی از مرکز تخصصی مهدویت به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم خاطرنشان کرد: این طرح در قالب اجرای کلاس‌های آموزشی، مسابقات کتابخوانی، همایش، اردوهای زیارتی و تجلیل از نفرات برتر (ممتازین درسی و اخلاقی و...) برگزار می‌شود و در نهایت دوره‌های تربیت مربی مهدوی برای ممتازین طرح اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز طرح مهدی یاوران جوان از مهر ماه سال جاری بیان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.Qom.mahdi313.org یا به صورت حضوری به آدرس خیابان معلم، روبه‌روی کوچه 21، جنب ساختمان جامعه مدرسین، ساختمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم مراجعه کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 7837137 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول