اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

زیبایی غدیر با ظهور حضرت مهدی (عج) بیشتر درک می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بشریت، زیبایی غدیر را در آینده با ظهور حضرت مهدی (عج) بیشتر درک خواهد کرد.

زیبایی غدیر با ظهور حضرت مهدی (عج) بیشتر درک می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر گرگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از غدیر ریشه گرفته است زیرا که این انقلاب بر پایه‌های امامت و ولایت استوار است و محور واقعه غدیر نیز همان اصل امامت و ولایت می‌باشد.
وی تصریح کرد: محور انسجام و وحدت جهان تشیع اصل ولایت است و تبعیت از ولایت عامل استحکام و ثبات حکومت اسلامی می‌باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: همانگونه که حادثه غدیر خم ناامیدی دشمنان اسلام را در پی داشت، امروز نیز همه ما وظیفه داریم با پشتیبانی از ولایت فقیه در مسیر غدیر گام برداریم.
جمشیدی با بیان اینکه غدیر حادثه بزرگ و تکمیل‌کننده دین اسلام است، خاطرنشان کرد: اگر حضرت علی (ع)به عنوان جانشین پیامبر معرفی نمی‌شد، اکنون شاهد ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی در دنیا نبودیم.
وی اظهار داشت: عید غدیر خم فرصتی مناسب برای تحکیم وحدت میان مسلمانان است، نباید در این مناسبت‌ها به اختلاف‌ها دامن زد، بلکه باید محبت نسبت به اهل بیت را بیشتر ترویج کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دشمن همواره ‌سعی کرده ‌است که مسئله غدیر و عاشورا دستخوش تغییر و تحول کند که به فضل خدای بزرگ در آن ناکام مانده است.
جمشیدی با بیان اینکه مسئله غدیر با سرنوشت افراد و کشور مرتبط است و باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد، افزود: سازمان‌ها و نهادها باید در راستای ترویج واقعه غدیر فرهنگ‌سازی کنند.
وی با اشاره به اینکه عید غدیر فلسفه سیاسی اسلام را به جهانیان معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: غدیر، حلقه اتصال جامعه بشری با رضای پروردگار است و جوامع بشری باید از غدیر و پیام غدیر درس بگیرند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: لبیک گفتن ملت ما به پیامبر در روز غدیر خم جامعه اسلامی ایران را در جایگاه ممتازی در جهان قرار داده است.
جمشیدی گفت: درک صحیح پیام غدیر می‌تواند دارویی شفابخش برای دردهای همه جوامع بشری باشد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص تبیین زوایای رویداد غدیر برای نسل جوان، افزود: با وجود تلاش‌های علمای شیعه، هنوز برخی مردم به حادثه غدیر همچون یک رویداد ساده نگاه می‌کنند درحالی که اساس اسلام، ولایت است که در غدیر رقم خورد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان جوانان خواست با مطالعه زندگی سراسر افتخار و ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) خود را برای ساختن کشور آماده کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول