اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشریح برنامه های دهه فجر توسط رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر؛

نامگذاری نخستین روز دهه فجر به نام امام زمان (عج) / ‌تبیین ماهیت انقلاب

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر کشور گفت: برنامه‌های نوین هدف استراتژیک ستاد دهه فجر در سال جاری است.

نامگذاری نخستین روز دهه فجر به نام امام زمان (عج) / ‌تبیین ماهیت انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدحسین زارع بعد از ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان و مدیران ستاد دهه فجر منطقه دو کشور در استان اصفهان با بیان اینکه یکی از نعمت‌های خداوند برای مؤمنان زندگی کردن در سایه حکومت الهی است، اظهار داشت: یکی از راه‌های شکرگزاری این نعمت الهی برگزاری مراسم نکوداشت دهه فجر در کشور است.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) در مورد ویژ‌گی مردان الهی افزود: مردان الهی هم خدا را در دل مردم عزیز می‌دارند و هم مردم را در نزد خداوند عزیز می‌کنند که این ویژگی به طور کامل در شخصیت امام راحل وجود داشت.
رئیس ستاد دهه فجر کشور با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حربه‌های مختلفی را برای دشمنی با این نظام به کار گرفته است، گفت: دشمنان طی سال‌های اخیر در صدد بودند تا از نشر انقلاب اسلامی جلوگیری یا در حداقل شرایط انحرافی را در نظام اسلامی ایران ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: در تمامی این صحنه‌ها به برکات نگاه امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، این توطئه‌ها خنثی و شرایطی که دشمن فراهم کرده بود بالعکس به سود مردم ایران به پایان رسید.
زارع با بیان اینکه هدف دشمن از چنین تحرکاتی اثبات ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: یکی از مشخصه‌هایی که دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن آن بوده مدیریت در این کشور است که تاکنون به چنین نتیجه‌ای دست نیافته‌اند.
وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان پیروز و قالب در جهان است، گفت: دشمن در بر ابر یک انقلاب همه‌ جانبه ایستاده بود اما این نظام توانست حتی در ضعیف جلوه دادن یک دستاورد کوچک انقلاب در میدانی بزرگ سربلند بیرون آید.
رئیس ستاد دهه فجر کشور افزود: در ایام دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چندین حوزه توصیفی – تبیینی و تبلیغی _ اجرایی فعالیت می‌کند.
وی تبیین ماهیت انقلاب و دستاوردهای 33 ساله آن را از ابعاد برنامه‌های دهه فجر سال ‌جاری عنوان کرد و گفت: تشریح دلایل دشمن و استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای برنامه‌های ستاد دهه فجر در سال‌ جاری است.
زارع تصریح کرد: کمیته‌های انقلاب اسلامی باید بتوانند در مردم روحیه امید نسبت به انقلاب ایجاد کنند تا ارزش‌ها و آرمان‌های آن برای ملت به فراموشی سپرده نشود.
وی با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌تواند به افزایش توان امنیتی کشور نیز کمک کند، افزود: برای برگزاری خوب برنامه‌های دهه فجر باید شورای هماهنگی بتواند از تمامی امکانات دستگاه‌های مختلف در این راستا بهره بگیرد.
رئیس ستاد دهه فجر ادامه داد: فراهم کردن تسهیلات برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین زیباسازی فضای شهرها از دیگر اهدافی است که باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان داشت: پیدا کردن راه‌های نوآوری برای اجرای برنامه‌ها باید یک هدف استراتژیک برای ستاد دهه فجر قرار گیرد.
زارع تصریح کرد: امسال به برکت تقارن دهه فجر با ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) نخستین روز دهه فجر به نام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است.
وی اضافه کرد: باید از این فرصت برای افزایش جشن‌ها بهره بگیریم همان‌گونه که در اوایل انقلاب نیز برنامه‌های دهه فجر به نام جشن‌های دهه فجر شهرت داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول