اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در رفسنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن به امامت رسیدن حضرت مهدی به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مسجد جامع شهرستان رفسنجان برپا شد.

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام علی حسینی قائم‌مقام بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در این مراسم با بیان اینکه چگونگی انتظار ظهور مهدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: امام سجاد (ع) می‌فرمایند "شیعیان و منتظران واقعی از مردمان هر زمانی بالاتر هستند" و این مهم نشان از اهمیت و چگونگی انتظار فرج مولای ما دارد.

وی از فرمایش امام زمان (عج) که فرمود، برای ارتباط با من سوره حشر را بسیار قرائت کنید و دعای عهد را نیز بخوانید، ابراز داشت: شیعیان نباید هیچ‌گاه خواندن دعای عهد را فراموش کنند، زیرا این دعا کلیدی است که می‌توانیم با آن با امام و پیشوایمان ارتباط برقرار کنیم.

حسینی از کارهایی که در بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) انجام گرفته است، یاد کرد و گفت: بنیاد مهدی موعود در سال 79 به پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی و موافقت رهبر انقلاب تأسیس و شعبه‌هایی در سراسر کشور دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: این بنیاد در سال 86 در رفسنجان تأسیس شد و فعالیت‌های فرهنگی خوبی تاکنون در آن انجام شده است و همایش‌هایی از قبیل شمیم انتظار و نشست‌های زیادی در مدرسه‌ها و دیگر ارگان‌ها توسط بنیاد برپا شده است.

حسینی بیان داشت: بنیاد مهدی موعود(عج) از لحاظ مالی به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیست و بنیادی مردمی است که طرحی به نام "هزار در هزار" یکی از منابع مالی آن است که توسط عضو شدن کارمندان و دیگر افراد متعهد ماهانه حداقل یک‌هزار تومان به حساب بنیاد واریز و تاکنون بیش از 6 هزار بسته فرهنگی به آن‌ها اهدا شده است.

وی انتشار خبرنامه خط سبز مهدوی را که جمعه اول هر ماه چاپ می‌شود از دیگر کارهای فرهنگی بنیاد دانست و افزود: کانون‌های مهدویت در مدرسه‌ها، سال جاری راه‌اندازی شده و به این طریق به ترویج فرهنگ ناب مهدوی پرداخته می‌شود و در آینده نزدیک هم این کانون‌ها در مهدهای کودک راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول