اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جنبش‌های مردمی و قیام وال‌استریت؛

جهان برای حکومت حضرت مهدی (عج) آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: جنبش‌های مردمی و قیام‌هایی از نوع وال‌استریت اعلام آمادگی همه ادیان برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

جهان برای حکومت حضرت مهدی (عج) آماده می‌شود
سیدمهدی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به  ادامه روند جنبش‌ بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اظهار داشت: دهه امامت و ولایت امسال متمایز از سال‌های گذشته است.
وی تصریح کرد: دهه امامت و ولایت امسال در حالی برگزار می‌شود که جنبش‌های مردمی در تغییر نوع حکومت‌های منطقه موثر بوده و نویدبخش تحقق کلام‌الهی مبنی بر جانشینی مستضعفین بر مستکبرین است.
رئیس شورای اسلامی شهر خمین ابراز داشت: بدون شک این حرکت‌های مردمی که برخواسته از وجدان بیدار انسانیت و بر اساس ذات پاک انسان‌‌ها‌ی موحد در اقصی نقاط عالم است، در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
رئیس شورای اسلامی شهر خمین با تاکید بر اینکه با تحقق جانشینی مستضعفین بر مستکبرین صلح و آرامش در جهان برقرار خواهد شد، گفت: قطعا این امر محقق نخواهد شد مگر با سرنگونی حکومت‌هایی که بر خلاف خواست ملت‌ها حکومت می‌کنند.
ساداتی عنوان کرد: سرنگونی حکومت‌های مستبد به درازا نخواهد کشید چراکه جنبش حرکت‌‌های مردمی عمومیت یافته و حکومت‌های نالایق محو و جنبش‌ آزادی‌خواهی و نوعدوستی در سراسر دنیا حاکمیت یافته و این خود می‌تواند زمینه مناسبی برای ظهور مصلح کل باشد.
وی تاکید کرد: جنبش‌های مردمی و قیام‌هایی از نوع وال‌استریت اعلام آمادگی همه ادیان برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و جهان باید خود را برای پذیرش این حکومت آماده کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول