اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تفت:

انقلاب ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تفت گفت: انقلاب اسلامی ایران به انقلاب اصلی که انقلاب حضرت حجت(عج) است، پیوند خورده و به یکدیگر متصل می‌شوند.

انقلاب ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح صبح امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تفت اظهار داشت: سی و سومین سالگرد تولد این انقلاب با موضوعات مهمی مانند هفته وحدت و میلاد امام صادق (ع) و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه شده است.
وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی در راستای بزرگداشت این مراسم‌ گام برداریم و تقارن این مناسبت‌ها را به فال نیک بگیریم.
امام جمعه تفت با اشاره به جایگاه انقلاب و نقش بی‌بدیل امام راحل در پیروزی آن خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و مهر یاس و ناامیدی را بر پیشانی‌ آنها بزنیم.
وی همچنین بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و خواستار همکاری همه مسئولان و مردم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها شد.
فرماندار تفت نیز در این نشست خواستار برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه‌هایی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام شد.
ابوالقاسم دهقان اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام است و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید طوری برنامه‌ریزی شود تا از این فرصت مناسب برای آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و اهداف انقلاب به بهترین نحو استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش برای گرامیداشت دهه فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و آرمان‌های آنان وظیفه تمام دستگاه‌ها و آحاد مختلف مردم است.
دهقان همچنین یادآور شد: اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام در مباحث اجتماعی، اقتصادی، علمی، معنوی، ورزشی و سیاسی باید در قالب جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر برای قشر جوان ارائه شود.
وی تاکید کرد: باید با فکر جدید و ایده‌های نو به استقبال دهه فجر برویم و از افکار و نظرات جوانان در برنامه‌ها استفاده کنیم.
دبیر ستاد دهه فجر تفت نیز در این نشست با اشاره به راهنمای ستادهای دهه فجر سال 1390، خواستار همکاری همه مسئولان ادارات شهرستان تفت با این ستاد شد.
در این جلسه کمیته‌های 17گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان تفت از جمله کمیته انتظامات، دانشجویی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، ورزش، فرهنگیان و دانش‌آموزان، کارگری، مساجد، فرهنگی هنری و ... با معرفی اعضای آنها مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول