اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه شناخت امام زمان ویژه کودکان

خبرگزاری فارس: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) اقدام به برگزاری مسابقه شناخت امام زمان(عج) ویژه کودکان در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.

برگزاری مسابقه شناخت امام زمان ویژه کودکان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) بیش از 100 عنوان از آثار خود را در دومین نمایشگاه کتاب حوزه در معرض بازدید علاقمندان قرار داده است که بیش از 15 عنوان از این کتاب‌ها چاپ نخست است.
«روش شناسی نقد احادیث»، «لغت نامه قرآن کریم»، «مناظره و تبلیغ»، «رجعت» و «آخرالزمان» از جمله عناوینی هستند که با توجه به نیاز مخاطبان به ویژه مبلغان حوزوی در شرایط کنونی توسط این بنیاد به چاپ رسیده است.
دوره دو جلدی «تاظهور» شامل مباحث مهدوی و بررسی شبهات موجود در این زمینه و نیز دوره سه جلدی «درسنامه مهدویت» که از آثار تولید شده توسط مرکز تخصصی مهدویت قم است نیز در غرفه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) عرضه می‌شوند.
از دیگر آثار مرتبط با موضوع امام زمان(عج) که توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در اختیار عموم قرار گرفته است می‌توان به مجموعه «تاملی در نشانه‌های ظهور» اشاره کرد ضمن اینکه اثر تحقیقی «از فرات تا فرات» نیز در دو جلد به بررسی وقایع فکری و نظری اسلامی از قیام عاشورا تا انقلاب مهدوی می‌پردازد.
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) به منظور آشنایی کودکان و نوجوان با مباحث مهدوی اقدام به انتشار مجموعه پنج جلدی «گل نرگس» کرده است و علاوه بر این با تهیه 14 پوستر رنگی به همراه چهار پاسخنامه، مسابقه‌ای را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و بسته فرهنگی مربوط به آن را با 50 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول