اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

آغاز به کار دفتر بنیاد مهدویت در زهک

خبرگزاری فارس: قائم مقام دفتر بنیاد فرهنگی مهدویت در سیستان و بلوچستان از افتتاح و آغاز به کار دفتر بنیاد فرهنگی مهدویت در زهک خبر داد.

آغاز به کار دفتر بنیاد مهدویت در زهک
به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، موسی شهرکی امروز در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: اعتقاد به حکومت مهدوی و فرهنگ مهدویت شناسی یکی از نقاط وحدت مسلمان و مردم شیعه و سنی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی شناخت مهدویت و حکومت مهدی (عج) یکی از برنامه‌های مهم این بنیاد برای جوانان است و اداره این بنیاد نیز توسط جوانان خود جوش منطقه انجام می‌شود.
قائم مقام دفتر بنیاد فرهنگی مهدویت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: نخستین حرکت فرهنگی بنیاد مهدویت در زهک، برگزاری کلاس‌های آموزشی معرفت شناسی برای 400 نفر از فرهنگیان خواهد بود که طی ماه آینده برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسن خدری امام جمعه زهک و مولوی محمد درواخ امام جمعه اهل سنت زهک نیز در این مراسم اظهار داشتند: جامعه روحانیت در بخش تشیع و تسنن با تمام وجود برای همکاری با این نهاد از لحاظ مادی و معنوی آمادگی کامل دارند.
در ادامه مقرر شد تمامی ادارات زهک نسبت به تأمین نیرو، مکان و مسائل مادی در این زمینه همکاری کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول