اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

سلسله نشست‌های مهدویت در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اشرفی اصفهانی استان مرکزی از برگزاری سلسله نشست‌های مهدویت همزمان با دهه فجر در اراک خبر داد.

سلسله نشست‌های مهدویت در اراک برگزار می‌شود
رضا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دومین سلسله نشست مهدویت 12 بهمن ماه با موضوع مهدویت و انقلاب برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این نشست به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی و با سخنرانی استاد جوشقانیان برگزار می‌شود.
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اشرفی اصفهانی استان مرکزی گفت: این نشست با توجه به تقارن انقلاب اسلامی با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد محمودیه اراک برگزار می‌شود.
رحیمی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ به منظور برگزاری نشست موعود در رسانه نیز در دست اقدام است که در صورت نهایی شدن، زمان برگزاری آن اعلام می‌شود.
وی تاکید کرد: لازمه انتظار ایجاد زمینه ظهور و انجام دادن اصلاحات سیاسی اجتماعی و آماده کردن جامعه برای پذیرش انقلاب جهانی امام منتظر(عج) است که ‌با تحقق انقلاب اسلامی این زمینه مهیا شده است.
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اشرفی اصفهانی استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ انتظار باید در جامعه اسلامی ایران نهادینه شود، افزود: انقلاب اسلامی، جوامع بشری را به سمت این امید به آینده سوق داد که با بهره‌گیری از کارکردهای مثبت انتظار زمینه برای پذیرش مصلح جهانی و برقراری عدالت جهانی تحقق خواهد یافت.
رحیمی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری و استکباری در جهان گفت: انقلاب اسلامی به الگویی برای تمام کشورهای مسلمان و غیر مسلمان جهان تبدیل شده است که دیگر نمی‌خواهند ظالمان و مستکبران بر آنان حکومت کنند و به این اعتقاد رسیده‌اند که مانند کشور ایران مردم حکومت را در دست بگیرند و صاحب استقلال شوند که امیدواریم این خود زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) شود.
قطعا انقلاب اسلامی که از ابتدا در پی تحقق ظهور حضرت ولی عصر(عج) گام برمی‌داشت و اندیشه جهانی را در سر می‌پروراند نقش بسیار ارزشمندی را در این راستا ایفا کرده که باید با تلاش و ایجاد اصلاحات این نقش ارزنده را با تدبیر و تفکر در جهان دنبال کند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول