اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان:

هر رای مردم تایید راه انقلاب است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: هر رای مردم تایید راه انقلاب است.

هر رای مردم تایید راه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین کریمی ‌در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: نهضت روشنگری برنامه‎ای است که در راستای نوآوری و پاسخگویی به نیازهای نسل جدید انقلاب در برابر چالش‎ها و تهدیدها در دهه فجر با همت سپاه پاسداران در گلستان برگزار می‎شود.

وی افزود: در این برنامه از سخنرانان و علمای برجسته کشوری در بحث روشنگری و تبیین اهداف انقلاب استفاده می‌کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه برنامه نهضت روشنگری سه هدف را دنبال می‎کند،خاطر نشان کرد: یکی از این اهداف حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای است چرا که دشمن می‎خواهد حضور مردم کمرنگ شود و برخی از عوامل مزدور و فراری که اخیرا از کشور فرار کرده‎اند به دنبال تحریم انتخابات هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه باید همه تلاش خودمان را کنیم تا حضور مردم در پای صندوق‎های رای چشمگیر باشد تصریح کرد: بحث بصیرت‎افزایی و شناخت دومین هدفی است که در برنامه‎‎های نهضت روشنگری به دنبال آن هستیم ما معیار و ملاک‎هایی بر اساس اسلام و رهنمودهای امام داریم که کاندیدها باید دارای این معیارها باشند.

وی افزود: دشمن‌ستیزی، ایمان به خدا، حفظ بیت‎المال، تعبد، ولایت‎مداری و قرار گرفتن در چارچوب نظام معیارهایی است که باید برای رای دادن و انتخاب اصلاح به آن توجه شود.

کریمی با اشاره به اینکه نهضت روشنگری یک طرح نو در برنامه‎های ایام‎الله دهه فجر است، اذعان داشت: ما در این برنامه سعی داریم تا ترفندهای دشمن را به مردم معرفی کنیم و در موضوعات تحریم و تهدید و تفرقه تمرکز بیشتری داشته باشیم تا با روشنگری حضور گسترده مردم را در پای صندوق رای داشته باشیم چرا که هر رای به معنای تایید راه انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان در ادامه عامل معنویت را اصلی‎ترین مولفه قدرت اسلامی برشمرد و افزود: دیدگاه ما در طول انقلاب و دفاع مقدس سلاح نبوده است و عامل پیروزی‌های ما معنویت و اخلاص در دل‎ها بوده است.

وی با اشاره به راه‎اندازی سلاح هوشمند اظهار داشت: ما از علم روز در خدمت تاکتیک استفاده می‎کنیم و داشتن سلاح هوشمند علاوه بر صرفه‎جویی هزینه وحشت برای دشمنان ایجاد کرده و عامل بازدارنده در برابر دشمن می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول