اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی خبر داد

اعلام آمادگی برای چاپ آثار ادبی مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: حوزه هنری آذربایجان غربی از آمادگی کامل برای چاپ و نشر آثار ادبی مددجویان برخوردار است.

اعلام آمادگی برای چاپ آثار ادبی مددجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا نوروزی عصر امروز در بازید از زندان مرکزی ارومیه اظهار داشت: شناخت استعدادهای هنری نهفته در این زندان زمینه حمایت از هنرمندان موجود در این مرکز را فراهم می‌کند.

وی از اجرای طرح تابلو کتاب در زندان مرکزی ارومیه خبر داد و افزود: اجرای این طرح در جذب دوستداران کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار موثر است.

این مسئول اضافه کرد: کتاب به عنوان معمار فکری انسان است و ترویج فرهنگ کتابخوانی سبب افزایش بصیرت افراد جامعه می‌شود.

به گفته وی یکی از راه‌های پیشگیری از معضلات و بزه‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از این ظرفیت بهره کامل را ببریم.

وی از جشن‌های دهه فجر به عنوان فرصتی برای نمایش عظمت و قدرت معنوی ایران به جهانیان یاد کرد و خاطرنشان کرد: تمام ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر باید پردازش شود که بهره‌گیری از ابزار هنر در پردازش به این ابعاد نقش موثری دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زبان هنر در بسیاری از مواقع از زبان سر و گفتار، گویاتر و اثرگذارتر است و می‌توان با هنر ارزش‌های نظام و انقلاب را به بهترین و زیباترین شکل منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعر و هنر برای باقی ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اذهان عمومی بسیار موثر بوده و اگر چه ملت ایران هرگز این ارزش‌ها را فراموش نمی‌کنند اما شعر و هنر به اثرگذاری این اتفاق و حماسه نادر کمک می‌کند.

نوروزی افزود: برنامه‌های حوزه هنری در راستای نشان دادن توانمندی هنرمندان استان در تاثیر گرفتن از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه مبارک فجر، گفت: جشنواره منطقه‌ای نسلی از آفتاب با بیش از 10 عنوان رشته هنری، سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه خوانی طلوع و نمایشگاه آثار تجسمی بانوان هنرمند استان از جمله برنامه‌های این نهاد است.

نوروزی مراسم عصر شعر انقلاب، اجرای نمایش خیابانی و ویژه برنامه موسیقی محلی عاشیق‌ها از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در راستای گرامیداشت سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول