اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

انقلاب اسلامی نمونه شاخص مکاتب الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: دعوت بیدارگر امام خمینی و انقلاب الهی ملت بزرگ ایران، نمونه شاخص آن در مکاتب الهی است.

انقلاب اسلامی نمونه شاخص مکاتب الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی عصر امروز در دیدار با مسئولان و جمعی از روحانیون آبادان که در محل حسینیه ثارالله شهرستان به‌مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه‌شناسی و نظریات فیلسوفان بزرگ تاریخ، عوامل محرک تاریخی و سیر تمدنی جوامع متفاوت است.

وی افزود: ولی اجماع نظریه‌پردازان در میان عوامل محرک تاریخ امثال قهرمانان، هنرمندان، بلایای طبیعی و شرایط اقلیمی _ جغرافیایی بر انسان کامل بوده که انبیاء، امامان و فقیه جامع‌الشرایط مصداق آن است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: تحولات بزرگ تاریخ در خاستگاه حرکت فردگرایانه مصلحان و جمع‌گرایانه ملت‌ها رقم می‌خورد که دعوت بیدارگر امام خمینی و انقلاب الهی ملت بزرگ ایران، نمونه شاخص آن در مکاتب الهی است.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی ملت‌های لیبی، تونس، بحرین، مصر و یمن نتیجه دعوت توحیدی امام، امت و مقام معظم رهبری است.

محمدی اصفهانی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: شما که خود از متن مردم هستید، امام زمان(عج) خود را تنها نگذاشته و یاری کردید.

وی ادامه داد: سخن‌پراکنی رسانه‌های بیگانه و پیاده نظام داخلی، آنها را در مقابل اراده ملت و استقامت رهبری بی‌نتیجه بوده و افزایش خدمت‌ به مردم ولایتمدار ایران اسلامی، به‌ویژه مردم این شهرستان رسالت مسئولان خدمتگزار و شایستگی ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه آبادان در پایان با توجه به انتصاب حجت‌الاسلام امینی به سمت مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، این مهم را به فال نیک گرفته و اظهار امیدواری کرد با حضور عالمی متقی در برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات ارتقا ایجاد شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول