اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

به‌مناسبت ایام دهه فجر صورت می‌گیرد

تجلیل از چهره‌های مؤثر انقلاب در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان، تجلیل از چهره‌های شاخص فرهنگی و مؤثر انقلاب را به‌مناسبت ایام مبارک دهه فجر در شهرستان خبر داد.

تجلیل از چهره‌های مؤثر انقلاب در آبادان

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

وی افزود: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای زیر سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع جنبشی صرفاً مردمی چون انقلاب بزرگ و شکوهمند ایران اسلامی بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: این رویداد شگفت‌انگیز چون انفجاری عظیم، گیتی را به تزلزل درآورد و ساکنان آن را در بهت و تحیر فرو برد و همه تحلیل و برنامه‌ریزی‌های سیاستمداران و سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیای استکبار را دگرگون ساخت.

مدنی ادامه داد: بی‌شک انقلاب مردمی کشورمان راه تازه‌ای پیش‌روی حقیقت طلبان گشود و آنان که در گرداب ضلالت و مرداب مادی‌گرایی و رفاه‌طلبی فرو رفته بودند، با حساب و کتاب‌های دنیایی و اندیشه‌های علیل سیاسی خود نتوانستند از این رویداد معجزه آسا درک درستی یابند و به صراحت از درماندگی خود پرده برداشتند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های تدارک دیده شده توسط این سازمان به‌منظور گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر گفت: برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از چهره‌های شاخص فرهنگی و مؤثر انقلاب در شهرستان از جمله برنامه‌های طراحی شده برای گرامیداشت این ایام خجسته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان همچنین عنوان کرد: برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع)، برگزاری مراسم ولادت پیامبر و همچنین برگزاری همایش مهدویت از دیگر برنامه‌های در دستور کار این سازمان است.

وی در پایان گفت: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را بیش از پیش گرامی و زنده نگه داشت.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول