اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

16 دستاورد انقلاب اسلامی بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل با اشاره به اینکه 16 دستاورد انقلاب اسلامی بین‌المللی است، گفت: دستاوردهای انقلاب سبب بیداری اسلامی در جهان شد.

16 دستاورد انقلاب اسلامی بین‌المللی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی عصر امروز در مراسم گرامیداشت نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب  اسلامی استقرار حکومت اسلامی در جامعه در سایه مرجع شیعه به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، نعمت بزرگی است که باید از آن حفاظت کرد.

وی افزود: برقراری حکومت الهی آرزوی شیعیان بود و امام در برپایی انقلاب الهی در صدد تقسیم همه خوبی‌ها از جمله ایثار بود، ایثاری که شهید فهمیده و شهدای جنگ تحمیلی با این سلاح برای اجرای فرمان‌های امام راحل از تمام رفاه زندگی خود گذشتند.

مهدوی بیان داشت: انقلاب اسلامی  دارای دستاوردهای عظیم در همه عرصه‌ها است و از 93 دستاورد انقلاب 16 دستاورد  آن بین‌المللی است که به برکت این دستاورد نظام، شاهد بیداری اسلامی در جهان هستیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی دین را افیون جامعه خواند ولی انقلاب ثابت کرد که انقلاب نه تنها افیون جامعه نیست بلکه مکمل زندگی مردم است.

مهدوی اذعان داشت: امروز جوانان ما در عرصه علمی به اثبات رساندند و در این راه حتی جان خود را فدا کردند که آخرین ایثارگر علمی شهید احمدی روشن شهید هسته‌ای ما بود.

وی افزود: 77 دستاورد دیگرانقلاب  در عرصه داخلی بود، قبل از انقلاب ما رتبه جهانی نداشتیم یا خیلی کم بود ولی امروزه در همه بخش‌ها و رشته‌های مختلف در رده اول تا پنجم قرار داریم علومی که بنا به گفته مجامع بین‌المللی اگر کسی از چهار علم  هسته‌ای، هوا و فضا، دیجیتال و ژنتیک در آینده برخوردار باشد می‌تواند به کشورهای دیگر احاطه داشته باشد  که جوانان ملت ما نیز در این عرصه پا نهاده و سبب ارتقای نظام جمهوری شدند.

مهدوی تصریح کرد: باید این فرصتی که در اختیار ما گذاشته شده است غنیمت شمرده و تلاش خود را مضاعف کنیم چونکه تلاش کردن از اصول دینی و اعتقادی و ارزشی ما است باید این ارزش‌ها را در همه عرصه‌های زندگی به کار بگیریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول