اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

‌تبلیغات مدیران با امکانات دولتی برای کاندیداها ‌با ‌عزل آنها همراه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: با مدیرانی که از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس نهم استفاده کنند؛ برخورد جدی صورت گرفته و عزل می‌شوند.

‌تبلیغات مدیران با امکانات دولتی برای کاندیداها ‌با ‌عزل آنها همراه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان محلی شهرستان بناب با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر مسئولی که از امکانات دولتی برای فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی کاندیداها استفاده کند؛ بلافاصله عزل می‌شود.

وی از نیروی انتظامی خواست در صورت مشاهده خودروهای دولتی در محل جلسات و ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس، فوری آن را توقیف و همراه با مشخصات مسئول مربوطه به فرمانداری گزارش دهند.

رئیس شورای اداری بناب افزود: در شأن مسئولان دولتی نیست که در فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس، خصوصاً در اوقات اداری شرکت کنند و مارک انتساب به یک کاندیدای خاص بر روی آنها بخورد.

برقی تأکید کرد: ما به عنوان مجریان قانون، از طرف دولت فقط مسئول برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه هستیم و قانون را به طور صحیح اجرا خواهیم کرد.

دشمنان به دنبال شبهه تقلب در انتخابات هستند

فرماندار بناب ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان داخلی و خارجی قصد دارند در این دوره از انتخابات نیز شبهه تقلب در انتخابات را مطرح کنند، بنابراین مدیران و مسئولان دولتی باید به عنوان یک مطلع و معتمد به اطلاع مردم برسانند که در انتخابات مردمی ایران امکان تقلب وجود ندارد.

وی همچنین از اداره اوقاف و امور خیریه خواست تا آغاز ایام رسمی و قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس نهم، اجازه استفاده کاندیداها و طرفداران آنان از مساجد را برای تبلیغات ندهند.

برقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش فتنه‌گران و دشمنان داخلی برای کاهش میزان مشارکت عمومی مردم و به دست گرفتن اکثریت کرسی‌های مجلس نهم گفت: امسال انتخابات نهم مجلس از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است؛ چون دشمنان برای تخریب انتخابات برنامه‌ریزی کرده و با حربه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی می‌خواهند مردم را فریب دهند.

فرماندار بناب در خصوص برخی تخلفات اقتصادی در بازار هم هشدار داد و از اداره بازرگانی خواست با سودجویان و متخلفان اقتصادی در بازار برخورد جدی کند.

نباید اجازه سوءاستفاده از آشفته بازار فعلی را به سودجویان داد

برقی اظهار کرد: برخی سودجویان به بهانه نوسانات ارز و سکه، دست به احتکار و گران کردن اجناس تا سقف 30 درصد می‌زنند که بازرسان اداره بازرگانی و تعزیرات باید در این خصوص هوشیار بوده و برخورد کنند.

وی تصریح کرد: گرانی سکه و ارز از اثرات تحریم اقتصادی ایران نیست؛ بلکه علت اصلی آن نقدینگی بالا در بازار است و نباید اجازه سوءاستفاده از آشفته بازار فعلی را به سودجویان داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول