اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

هم‌بستگی حضور در انتخابات آینده ایران الگویی برای دنیا می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات نهم بسیار با اهمیت از سایر انتخابات گذشته در ایران است و مردم ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات الگو بودن ایران را به همه دنیا ثابت می‌کنند.

هم‌بستگی حضور در انتخابات آینده ایران الگویی برای دنیا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدیوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در دیدار با اعضای نوزده‌گانه برگزار کنندگان انتخابات و هیئت اجرایی شهرستان اصفهان و نیز جمعی از اعضای هیئت بازرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای ملت اسلامی راه بزرگی را ترسیم کرد که این راه باید هم‌چنان ادامه داشته باشد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت پیشوای یازدهم حضرت امام حسن عسگری(ع) با بیان روایتی از ایشان در مورد ادب انسان، افزود: همه ما باید در زندگی آنچه را دوست نداریم دیگران در حق ما انجام دهند خود نیز انجام نداده و بر امور حق ممارست داشته باشیم.

امام جمعه اصفهان به امر انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره و تصریح کرد: تأکید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد هم‌بستگی، اتحاد و دین‌داری مردم ایران به همه جهانیان است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به گستردگی تبلیغات و انتشار آمارهای مختلف از سوی شبکه‌های بیگانه پرداخت و تصریح کرد: دندان‌شکن‌ترین جواب به دشمنان ایران حضور پرشور مردم است چرا که دشمنان نمی‌توانند آمار رسمی حضور مردمی را با تبلیغات سوء خود تحت تأثیر قرار دهند.

طباطبایی‌نژاد به فرمایش تأکیدی امام خمینی(ره) مبنی بر حضور دشمن‌شکن در انتخابات اشاره کرد و گفت: حرکت‌های استکبارستیز جهانی در طی یک سال گذشته در کشورهایی هم‌چون مصر، لیبی، یمن و نیز سایر کشورها موجب زمین خوردن چهار مزدور جهانی شده است که سرچشمه آن برگرفته از سخنان امام خمینی(ره) است.

وی اعتراضات مردم کشور آمریکا بر علیه سرمایه‌داری غرب را نمونه دیگر از موارد خشم سردمداران این کشور دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با بیش از سی سال پایداری در مقابل تحریم‌ها و با وجود تهدیدات و تحولات جهانی توانسته روند رو به پیشرفت را طی کند.

امام جمعه اصفهان واکنش دول غربی و نیز استکبار جهانی را یک عقده دیرینه نسبت به کشور ایران برشمرد و گفت: کشور ایران که روزی ساختار نظامی قابل توجهی نداشت اکنون از نظر برد نظامی و نیز ساخت موشکی به جایگاه خوبی در سطح جهان رسیده است.

وی تحریم 33 ساله ایران را امری کارساز برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندانست و افزود: دشمنان به واسطه همین ایستادگی از کانال‌های مختلف تلویزیونی در حال سرکوب کردن و نیز ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

طباطبایی‌نژاد با تاکید به اینکه دشمنی آمریکا به اوج قله رسیده است، تصریح کرد: انتخابات این دوره در کشور بسیار با اهمیت و حساس است چرا که با بحران‌های اقتصادی موجود دشمن راه جدیدی برای ضربه زدن پیدا کرده است.

وی حضور همه جانبه مردم در انتخابات نهم را بسیار پر اهمیت‌تر از سایر انتخابات عنوان کرد و افزود: هر چند بر امر حضور مردمی تأکید داریم، اما باید به اصل امانت‌داری انتخابات نیز توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه اصفهان به روند رو به رشد حضور مردم در انتخابات طی سی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات این دوره در ایران باید الگویی برای همه دنیا باشد.

وی در نظر گرفتن جنبه‌های اسلام از جمله آزادی حق رأی را یکی از مسائل مهم دیگر در امر انتخابات دانست و افزود: مبادا نظرات شخصی بر امر انتخابات آزادانه مردم غلبه کند.

طباطبایی‌نژاد نظارت و تذکر بر انتخابات را از جمله وظایف ستاد نظارت و نیز دست‌اندرکاران امر انتخابات برشمرد و گفت: هر چند گفته می‌شود مردم در گذشته بیش از اکنون انقلابی بودند اما معتقد هستم که در حال حاضر مردم ما اکنون مردم انقلابی و با استدلالی هستند.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات اشاره کرد و قانونمند بودن امر انتخابات را شرط یک انتخابات سالم دانست.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول