اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

سلطه‏گران جهانی برای به چالش کشیدن انتخابات تلاش می‏کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: سلطه‏گران جهانی در هیاهویی تبلیغاتی برای به چالش کشیدن صحنه انتخابات تلاش می‏کنند.

سلطه‏گران جهانی برای به چالش کشیدن انتخابات تلاش می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفر علی براتلو پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دماوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل عظیم‏الشان به واقع "انفجار نور" بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی الگوی عملی سایر ملل آزادی‏خواه جهان در 33 سال گذشته مورد تحریم‏های استکبار جهانی قرار داشت.

براتلو اضافه کرد: علاوه بر این، مرز و بوم اسلامی در بیش از سه 10 گذشته در جنگی هشت ساله به گفته امام راحل عظیم‏الشان (ره) صحنه نزاع همه کفر با تمامی اسلام بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تحریم‏های اخیر جهان سلطه خاطر نشان کرد: سلطه‏گران جهانی در هیاهویی تبلیغاتی برای به چالش کشیدن صحنه انتخابات تلاش می‏کنند.

وی تصریح کرد: اما نه تنها در این تحریم‏های اخیر بلکه در تمامی دسیسه‏های جهان غرب همواره دو امر مهم رهبری و مردم در قبال زیاده‏خواهی امپریالیسم موجبات حفظ انقلاب را فراهم ساخته است.

براتلو با قیاسی بین وضع امروز جامعه و صدر اسلام یادآور شد: از جهاتی می‏توان وضع امروز و گذشته انقلاب اسلامی را با شرایط صدر اسلام مقایسه کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: پس از رحلت جانگداز امام راحل (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای، نزدیکان امام با نام حمایت از آرمان‏های آن رهبر فرزانه به مقابله با ولایت فقیه پرداختند.

وی ادامه داد: پس از رحلت پیامبر اسلام نیز همرزمان امیر مومنان علی (ع) نیز در جنگ‏های مختلف رودرروی ایشان ایستادند.

براتلو افزود: در صدر اسلام بصیرت چندانی مورد نیاز نبود چرا که در یک طرف سپاه کفر و در سوی دیگر سپاه اسلام قرار داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به طرح‏های فتنه‏گرانه دو دهه اخیر دشمن، افزود: دشمن برای اجرای برنامه‏های براندازی نظام مقدس اسلامی پروسه‏ای 20 ساله را طراحی کرده بود.

وی تصریح کرد: در آن روزهای نخست تعدادی از مردم در جبهه فتنه‏گران حضور یافتند اما پس از سخنرانی مقام عظمای ولایت در 29 خرداد، خود را از این تعداد محدود اراذل و اوباش جدا کردند و به آغوش امت بازگشتند.

براتلو ادامه داد: بحث حمایت از ولی فقیه در روز 9 دی به اوج خود رسید و همه قائله فتنه به برکت حضور حماسی مردم به شکستی بزرگ تبدیل شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول