اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات ابزاری بازدارنده در هجمه دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نائین در مجلس گفت: انتخابات ابزاری بازدارنده در فشارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دشمنان نظام است.

انتخابات ابزاری بازدارنده در هجمه دشمنان نظام است
حسین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت ایجاد فضای مناسب برای مشارکت حداکثری مردم و حضور پرشور در فضای گرم انتخاباتی نشان دهنده نقطه قوت و مشروعیت نظام اسلامی ما است ولی نکته مهم آن است که به واسطه انجام تبلیغات نباید از حریم ادب، تقوا و اخلاق عدول کرد.

وی گفت: نمایندگان در تبلیغات خود به صرف از برنامه‌های خود صحبت و انتقادات خود را مطرح کنند و از تخریب دیگران در این عرصه خودداری کنند.

نماینده مردم نایین در مجلس با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رقابت سالم و اخلاق‌مدار در انتخابات و هم‌چنین تاکید ایشان به رعایت اخلاق انتخاباتی و اخلاق اسلامی اشاره داشت و تلاش برای انتخابات پرشور و حداکثری را مهم دانست.

وی گفت: آرامش روانی مردم و فضای خوبی که بر جامعه حاکم است بسیار با ارزش بوده و نبایستی با اقدامات و تبلیغات زودرس انتخاباتی این آرامش را از مردم گرفت.

حسنی افزود: ما باید هم‌چون گذشته فضای غالب خدمت، پیشرفت و رسیدگی به کارها را در رأس برنامه‌ها داشته باشیم و با توجه به این که مردم ما نیز به درجه خوبی از بلوغ و رشد استعدادهای سیاسی رسیده‌اند، می‌توانند انتخاب درستی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نمی‌شود نظر مردم را با وعده‌های زودگذر و تبلیغات رنگارنگ و ریخت و پاش‌های دوره انتخاباتی تغییر داد و اقبال آنان را به سمت فرد خاصی عوض کرد.

این نماینده مجلس به عنوان عضو اتحادیه بین‌المجالس گفت: پیشنهاد نحوه هزینه‌های کاندیداهای انتخاباتی را به این اتحادیه ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در اتحادیه بین‌المجالس و کمیته حقوق بشر و جوانان این طرح را بیشتر بررسی کنند و به عنوان یک بخش در دستور کار قرار دهند و دولت‌ها نحوه هزینه‌های کاندیداهای انتخابات را مورد بررسی و نظارت بیشتر قرار دهند.

وی در این‌باره افزود: اگر قرار باشد هر کسی به هر قیمتی وارد پارلمان شود پس به اهداف و مهم بودن مکان پارلمان به عنوان محلی که برای خدمت به ملت و کشور و برای استقلال آن خون‌ها داده شده است آگاهی کافی ندارد و نمی‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و فردی که با ریخت و پاش‌ها وارد مجلس شده نمی‌تواند در راستای اهداف انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری حرکت کند.

حسنی تاکید کرد: مردم باید در یک روال آرام، ساده و سالم بتوانند تصمیم‌گیری صحیح انجام داده و با توجه به توانمندی و کارایی و گذشته فرد، مقبولیت و دفاع آن از انقلاب، نظام، آرمان‌های امام، رهبری و موضع‌گیری‌های فرد در سیاست‌های کلان داخلی و خارجی و پیگیری فرد در مطالبات مردم تصمیم بگیرند و فرد منتخب خود را به مجلس بفرستند.

وی به نقش مهم رسانه‌ها و مسئولیت سنگینی که برعهده دارند اشاره داشت و گفت: چون نظام ما مردم‌سالاری دینی است و خوشبختانه به برکت انقلاب دستاوردهای زیادی داشته نیازمند تلاش‌های گسترده در همه زمینه‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح است.

این نماینده ادامه داد: نظام مردم‌سالار ما بعد از انقلاب حدود 30 انتخابات داشته که به عنوان یک نقطه قوت و مردمی بودن پایه‌های نظام اسلامی به جهانیان اثبات شده است.

وی در پایان گفت: انتخابات ابزار بازدارنده قوی در عرصه بین‌الملل و فشارهای نرم افزاری و سخت‌افزاری دشمنان نظام است و حضور مردم در صحنه انتخابات ضربه محکمی است به آنانی که خواهان فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند و به لطف خدا با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در انتخابات و با معرفی افراد با صلاحیت به مجلس سبب افزایش توان و سرافرازی نظام و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول