اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

دشمن در انتخابات آینده به دنبال تلافی سیلی « 9 دی» است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: دشمن در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به دنبال جبران و تلافی کردن سیلی است که در 9 دی 1388 از ملت ایران خورد.

دشمن در انتخابات آینده به دنبال تلافی سیلی « 9 دی» است
حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در سال 88 بیشتر به این نکته پی بردیم که انتخابات در ایران فرصتی است برای دشمنان ما که بتوانند علیه ما جوسازی کنند بنابراین باید مراقب باشیم که این فرصت به دشمن داده نشده و در عوض از این فرصت مغتنم به نفع ملت و کشور عزیزمان استفاده کنیم.

وی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را به چهار علت حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز خواند و عنوان کرد: نخست اینکه این اولین انتخابات پس از جریان فتنه 88 است دوم به این دلیل که نوع نگاه بیگانگان به انتخابات ایران متفاوت شده در گذشته به دنبال سردی و تحریم انتخابات بودند و اکنون در صدد تأثیرگذاری روی آن هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان افزود: دلیل سوم آنکه دشمن تلاش دارد از این فرصت برای بی‌ثبات‌سازی جمهوری اسلامی استفاده کند و علت چهارم آنکه این انتخابات پیش‌ رو مقصد انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است.

حسینی‌دیباجی به نقش دشمنان داخلی برای ضربه زدن به نظام نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی نیز با دشمنان خارجی دست به دست هم داده‌اند تا ضربه‌ای که در سال 88 خوردند به نحوی برای خودشان جبران کنند.

وی افزود: استراتژی مشترک منافقان، دشمنان داخلی و خارجی آن است که کاری کنند که حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ شود.

حسینی‌دیباجی در ادامه با تأکید بر معیارهایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب درست اشاره داشته‌اند بیان داشت: بر این اساس نماینده‌ای که انتخاب می‌شود باید دلسوز، مؤمن، با انگیزه برای خدمت و غیر مرتبط با کانون‌های ثروت و قدرت باشد و بر اساس وجدان، دین و وظایف انقلابی عمل کند.

وی در مورد اینکه چرا نباید به افراد مرتبط با کانون‌های ثروت و قدرت رأی داد گفت: چون اگر کاندیدایی که توسط گروه‌های ثروت و قدرت مانند جریان فتنه و انحرافی حمایت شده انتخاب شود دیگر آن شخص خدمتگزار مردم نیست بلکه خادم فتنه‌گران و منحرفان است بنابراین باید به فردی رأی داد که از متن ملت، دلسوز،‌ متعهد به نظام و ملتزم به ولایت مطلقه فقیه باشد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان در پایان از ملت ایران خواست تا با حضور یکپارچه و همگانی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حضور 40 میلیونی انتخابات سال 88 و حماسه با شکوه 9 دی را تکرار کرده و دشمنان ملت و کشور ایران را بار دیگر مأیوس کنند.

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول