اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

شرکت در انتخابات‌ مظهر مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: حضور مردم در انتخابات و دخالت در سرنوشت کشور، از مظاهر مردم سالاری دینی است.

شرکت در انتخابات‌ مظهر مردم‌سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، یونس نوبخت ظهر امروز در نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات این شهرستان اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات و دخالت در سرنوشت کشور، از مظاهر مردم‌سالاری دینی بوده ‌و محور اصلی وظایف روابط عمومی‌ها در مقطع فعلی ایجاد بستر لازم به منظور حضور حداکثری، آگاهانه، سرنوشت ساز و دشمن شکن می‌باشد‌.

نوبخت افزود: وظیفه همه مسئولان، نامزدها و آحاد مردم پایبندی کامل به قوانین و برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و پرشور است.

فرماندار بهارستان تاکید کرد: نقش روابط عمومی‌ها در انتخابات بسیار حساس بوده و حرکت دشمنان در جهت به چالش کشیدن انتخابات مجلس، با توجه به هوشیاری مسئولان و مردم در عمل به فرامین بصیرت افزای مقام معظم رهبری، تلاشی بی نتیجه خواهد بود .

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان بیان داشت: هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است لذا باید تمامی دشمنان این نکته را بدانند که تحریم‌های آنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران بی اثر و خنثی بوده و خواهد بود‌.

وی افزود: انتخابات برای کشور و در همه دوره‌ها، دستاوردی بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، که با توجه به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است‌.

نوبخت گفت: مراقبت از موضوعات بحث برانگیز انتخاباتی و کمک به آرامش در فضاهای انتخاباتی و حفظ اتحاد و وحدت، وظیفه روابط عمومی‌ها در انتخابات را بسیار حساس می‌کند و باید در ترویج اصول و ارزش‌های اخلاق انتخاباتی، گسترش آگاهی عمومی در زمینه‌های مختلف به مردم در جهت حضور حداکثری ‌بیش از پیش فعالیت داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان از نخبگان و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان خواست، در افتتاح پروژه‌های مختلف ایام جشن انقلاب و دهه مبارک فجر از حضور مردم که ولی نعمت همگان هستند، استفاده کرده و خدمات دولت و دستگاه‌های اجرایی را به مردم گزارش دهند.

در این نشست، محمدجواد محسن زاده مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان

با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، لزوم برگزاری گسترده مراسمات، تزیین شهرستان و فضاسازی و حضور همگانی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن انقلاب را خواستار شد.

محسن زاده اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، شعار روابط عمومی‌ها بوده و همه مدیران روابط عمومی ادارات این شهرستان لازم است که با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در برگزاری مسابقات دانش‌آموزی، ارسال پیامک، مسابقه پیامکی، برگزاری نشست‌های روشنگری، تهیه و تکثیر ویژه نامه‌های فرهنگی و آموزشی، استفاده از کلام نور (فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب) در سربرگ نامه‌های اداری و تبلیغات شهری با محوریت انتخابات در بسترسازی جهت حضور حداکثری تلاش،  کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهارستان افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با برگزاری مسابقات مختلف در زمینه‌های وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، ارائه ایده و طراحی و اجرای بنرهای تبلیغاتی در این عرصه پیشگام بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول