اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سید احمد خاتمی:

دشمن در پی سرد کردن تنور انتخابات است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است؛ چراکه دشمن در پی آن است که تنور انتخابات را سرد کند.

دشمن در پی سرد کردن تنور انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله سید احمد خاتمی در کنگره ملی علمی، فرهنگی امام رضا (ع) که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه به پایان رسید، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس مانند 8 دوره قبل این انتخابات را به سامان خواهند رساند.

وی تصریح کرد: آنچه در انتخابات نهم مهم است حضور حداکثری است؛ چراکه دشمن در پی آن است که فضای سردی را در انتخابات به وجود آورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم ایران روی دین و نظام خود حساس هستند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر به صحنه خواهند آمد.

وی با بیان اینکه انتخابات باید رقابتی باشد، اضافه کرد: رقابت باید اسلامی و اخلاقی باشد و کاندیداها توانمندی‌هایشان را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: نامزدها نباید وارد عرصه تخریب و تضعیف یکدیگر شوند و تا روز رای‌گیری رقابت را ادامه دهند و با پایان یافتن و بسته شدن صندوق‌ها فضای رفاقت را بر مملکت حاکم کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید به شدت با امنیتی شدن فضای انتخابات مبارزه کرد، افزود: هیئت‌های نظارت مراقب باشند که کاندیداها در پی ایجاد بلوا، آشوب و اغتشاش نباشند و مسئولان شورای نگهبان تا شب انتخابات نظارت دقیقی بر روند کار نامزدها داشته باشند.

خاتمی اظهار کرد: اگر کسی بسترسازی اغتشاش را ایجاد کند، برای رد صلاحیت شدن کافی است.

وی یادآور شد؛ نباید گذاشت کسانی فضای با صفای انتخابات و جشن مردم‌سالاری را به کام مردم تلخ کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در 12 اسفند‌ماه حماسه دیگری همانند 9 دی 88 خواهند ساخت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسی که ولایتمدار است و اطاعت از ولی امر مسلمین را در سر لوحه کارهایش قرار می‌دهد، طبق فرموده مقام معظم رهبری عمل می‌کند؛ چرا که تمام این سخنان فرموده و خواسته مقام عظمای ولایت است.

وی با بیان اینکه دژ محکم دین خداباوری است، اظهار کرد: ستون فقرات دین حاکم و حکومت است و ولایت، نگهبان توحید و پاسدار نورانیت آن خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل حکومت فلسفه عملی توحید است و اگر توحید بخواهد خودش را در جامعه نشان دهد، در قالب حکومت خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نباید قوانین الهی را از یاد برد؛ چراکه روح حکومت دینی حکم و قانون خداوند سبحان است.

وی تاکید کرد: علی‌رغم شرارت‌های دشمنان مقام معظم رهبری در سویدای دل مردم قرار دارد؛ همان طور که مردم کرمانشاه در استقبال بی‌نظیرشان از رهبری نشان دادند و دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

خاتمی در پایان مردم استان کرمانشاه را مردمانی ولایتمدار، انقلابی و عاشق دین و مکتب الهی عنوان کرد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول