اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

کشورهای جهان از هدفمندی یارانه‌ها الگو می‌گیرند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: کشورهای جهان از هدفمندی یارانه‌ها الگو می‌گیرند.

کشورهای جهان از هدفمندی یارانه‌ها الگو می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان 60 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری بیرجند همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید با حضور حداکثری مردم انتخابات سالمی را در کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بیش از 120 کانال تلویزیونی و ماهواره‌ای در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند تا مردم در عرصه انتخابات حضور کمرنگی را داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: عده‌ای در داخل کشور نیز با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند تا با بالا بردن قیمت ارزاق، مواد غذایی و خوراکی مردم و احتکار در بازار مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کنند.

رشید با بیان اینکه دولت مباحث اقتصادی را در دستور کار جدی خود قرار دارد، اظهار داشت: فتنه علیه نظام بیش از گذشته گسترش پیدا کرده است و دشمنان نظام در صدد هستند تا از طرق مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را زیر فشار قرار دهند.

وی از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور به عنوان تحولی عمیق، فراگیر و سازنده یاد کرد و گفت: با توجه به وضعیت بد اقتصادی در جهان و منطقه، مشکلات بانک‌ها و مجموعه‌های اقتصادی بزرگ در جهان اجرای این قانون کشور را از بسیاری از آسیب‌های جدی محفوظ نگه داشت.

*کشورهای جهان از هدفمندی یارانه‌ها الگو می‌گیرند

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور سبب شده که بسیاری از کشورهای جهان و منطقه درصدد الگوگیری از این طرح برآیند.

رشید به تنظیم بازار و ذخیره‌سازی مواد معیشتی مردم در ایام عید اشاره کرد و ادامه داد: ذخیره‌سازی لازم برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم در استان بیش از گذشته انجام شده که باید ارگان‌های نظارتی و به ویژه تعزیرات حکومتی جلوی سوء‌استفاده و احتکار را در بازار بگیرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول