اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه آزاد کرمان:

برای موفقیت در انتخابات گوش به فرمان رهبری باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در 12 اسفند سال جاری رقم می‌زنیم و برای موفقیت در این امر باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

برای موفقیت در انتخابات گوش به فرمان رهبری باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی سه‌شنبه شب در همایش بصیرت و فجرآفرینان شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در کرمان اظهار داشت: بصیرت به معنی ثبات درونی، زیرکی و عقیده همراه با یقین است.

وی افزود: بصیرت در اصطلاح به معنی روشنایی و نور خاصی است که در نتیجه کسب نور از چراغ امامت و وحی در عمق جان انسان پدید می‌آید و تابش چراغ وحی و امامت مقدمه چراغ بصیرت است که در وجود انسان روشن می‌شود.

وی تصریح کرد: عوامل بصیرت متعدد هستند و یکی از عوامل مهم بصیرت‌افزایی تقوا است.

منظری‌توکلی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: تقوا یعنی اینکه اگر سکه زری در دست تو بود و همه گفتند، لیمو است، ناراحت نشوی و اگر هم لیمویی در دست تو بود و همه گفتند، سکه زر است، خوشحال نشوی.

وی عنوان کرد: از این توصیف امیرالمومنین (ع) در زمینه تقوا چنین بر می‌آید، کسی که متقی است و خدا را صاحب نظرات خود می‌داند، دیگران بر او تاثیری ندارند.

رئیس سابق دانشگاه آزاد کرمان افزود: مردم هوشمند و فرهیخته بافت، رابر و ارزوئیه مصداق کامل انسان‌های متقی هستند و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند تشخیص جداسازی حق و باطل را به او عطا می‌کند.

منظری‌توکلی ابراز داشت: مردم این سه شهرستان چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در امتحانات سخت و دشوار نشان دادند که بصیر و با تقوا هستند.

وی تصریح کرد: بصیر کسی است که امام زمان (عج) خود را بشناسد و ولی خود را درک کند.

مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه‌های کرمان گفت: یکی از نکاتی که صهیونیست‌ها و غرب روی آن حساس هستند، مسئله شهادت‌طلبی و کربلا و انتظار مهدویت شیعیان است.

منظری‌توکلی اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها علیه شیعه و ایران اسلامی تیرهای نظامی و اقتصادی غرب به لطف خداوند تاکنون بی‌تاثیر بوده است.

وی اظهار داشت: تعداد زیاد شهدای شهرستان‌های رابر، ارزوئیه و بافت بیانگر اطاعت‌پذیر بودن مردم این شهرستان‌ها از ولایت فقیه است و صبوری خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نشانه بصیرت و اطاعت است.

منظری‌توکلی گفت: خیزش کشورهای منطقه نشان‌دهنده این است که وعده خداوند در مورد حکومت مستضعفان و صالحان محقق می‌شود و ما منتظران باید شرایط ظهور را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دیدگاه‌های انحرافی دنبال این است که دو بال شهادت و انتظار را از مردم بصیر کشور ما بگیرد و باید مراقب بود.

منظری‌توکلی اذعان داشت: آنچه که می‌تواند ما را در مسیر درست و اسلام ناب هدایت کند، ولایت و رهبری است.

وی عنوان کرد: در آستانه یکی از سرنوشت‌ سازترین ایام تاریخ قرار داریم و می‌رویم تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در 12 اسفند سال جاری رقم بزنیم و برای موفقیت در این امر باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

منظری‌توکلی تصریح کرد: دستگاه‌های جاسوسی بیگانه و فریب‌خوردگان داخلی آن‌ها در داخل کشور 15 استراتژی را برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور آن‌ها در انتخابات تدارک دیده‌اند و خیلی از این استراتژی‌ها نخ‌نما شده است، مانند پروژه تقلب در انتخابات که کارایی خود را از دست داده است.

وی تاکید کرد: باید مراقب شایعات بود و ببینیم که کارکرد شایعات تفرقه و اختلاف بین مردم نباشد و با شایعه‌پراکنی در بین مردم دلسردی ایجاد نکنیم.

منظری‌توکلی گفت: توصیه مقام معظم رهبری و توصیه همه آموزه‌های مکتب اسلام در مرحله اول وحدت بین مسلمانان حتی در مسئله انتخابات است.

وی افزود: وحدت یعنی اینکه نظرات یکدیگر را تحمل کنیم و با منطق یکدیگر کنار بیاییم و منطق و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: شایعات مختلف بر مردم فرهیخته بافت، رابر و ارزوئیه تاثیری ندارد، اما بدانیم، پشت این شایعات انحراف و دشمنان قرار دارند.

انتهای پیام/م10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول