اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دشمن تنش در انتخابات را راهبرد خود می‌داند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن ایجاد تنش در صحنه انتخابات و بی‌اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی را در دستور کار ترفندها و توطئه‌های انتخاباتی خود قرار داده است.

دشمن تنش در انتخابات را راهبرد خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن حیات انقلاب اسلامی است و این حضور می‌تواند در 12 اسفند امسال بار دیگر به صلابت این نظام کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم، حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و در حقیقت این حضور ضامن بقا و اقتدار نظام اسلامی است.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری سالم و با شکوه انتخابات مجلس نهم موجب استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و دانشجویان در برگزاری انتخابات و روشنگری درباره آن نقش بسزایی دارند.

این مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین رسالت دست‌اندرکاران انتخابات تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه نیز باید به این روند کمک کنند، انتخابات را مهم‌ترین صحنه حضور آحاد مردم در دفاع از اسلام و انقلاب دانست.

محمدی بیان کرد: باید همه تلاش کنیم تا با حضور حداکثری مردم انتخاباتی دشمن‌شکن و با شکوه برگزار شده و انتخابات مردمی و با شکوه سبب استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی در صحنه‌های داخلی و خارجی است.

به گزارش فارس، عضو فراکسیون حداکثری مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات در شرایط حساس فعلی دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در مسیر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف نظام حضوری آگاهانه و عاشقانه داشتند دشمنان داخلی و خارجی از برنامه‌های پلید خود در مسیر خدشه‌دار کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی مأیوس شده و شکست خورده‌اند.

محمدی با اشاره به اوضاع کنونی جهان و شرایط حساس کشور افزود: با حساسیتی که انتخابات پیش رو در برابر مردم قرار داده توصیه همگان ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت روزافزون است تا به این ترتیب با انتخاب افراد اصلح بتوان سرنوشت کشور را به شایستگی رقم زد.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس خاطر نشان کرد: ملت ما با بینش بالای خود و رجوع به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح سیر علمی و منطقی ویژه‌ای را به نمایش می‌گذارد و همه باید خود را به تمکین از نتیجه آن آماده کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم استان با مشارکت جدی و صمیمی در صحنه انتخابات آتی مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون می‌آیند.

وی در پایان ادامه داد: چشم جهانیان به ویژه استکبار غرب و شرق به انتخابات مجلس نهم دوخته شده است تا برنامه‌های ضد ایرانی خود را مطابق با آن طرح‌ریزی کنند اما ملت رشید و مسلمان ایران هرگز اجازه خودنمایی به بدخواهان نظام را نمی‌دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول