اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

عدالت و رعایت قانون در انتخابات واجب است

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون از جمله واجبات در انتخابات است.

عدالت و رعایت قانون در انتخابات واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در  جمع خبرنگاران با تأکید بر حضور اکثری مردم در انتخابات و بر زمین زدن دشمنی که به قصد تفرقه‌افکنی از مدت‌ها قبل از انتخابات آماده شده تا مردم را به بیراهه بکشاند تا از حضور خود در این همایش سرنوشت‌ساز صرف‌نظر کنند، اظهار داشت: دشمن خودش خوب می‌داند در این زمینه تا‌کنون کارهای زیادی کرده، اما هر بار به درهای بسته خورده و این بیداری که در بین مردم موج می‌زند، نمی‌تواند او را به اهداف شوم خود برساند.

وی از ثبت‌نام 13 نفر در حوزه رفسنجان و یک نفر در تهران خبر داد و تصریح کرد: هیئت اجرایی از 10دی ماه به تحقیقات محلی و انجام تحقیقاتی که برای سایر اطلاعاتی که برای تأیید کاندیداها نیاز بود، پرداخت و تاکنون رد صلاحیتی در رفسنجان نداشتیم.

امینی‌زاده گفت: از 13 نفر ثبت‌نام شده، 11 نفر تأیید و دو نفر عدم احراز در مسائل جزئی داشتند.

وی با بیان اینکه تأیید نهایی تمام نامزدها تا تاریخ دوم اسفند ماه اعلام می‌شود، افزود: تا به حال 9 نفر ثبت‌نامی در رفسنجان تأیید نهایی خود را گرفته‌اند.

امینی‌زاده با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها ابراز داشت: رسانه‌ها در این روزها نقش مؤثری دارند و باید از نوشتن مسائل غیر‌قانونی و همچنین بیرون رفتن از حریم اخلاقی پرهیز کنند و در واقع کاندیداها را با هم متحد کنند، زیرا تنها یک نفر بر کرسی مجلس می‌نشیند و تفرقه‌افکنی و ایجاد کدورت برای بعد موجب سرافکندگی است.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر در نظام جمهوری اسلامی ما مسئولی متخلف باشد، دستگاه‌های نظارتی اجازه نمی‌دهند او یک ثانیه هم بر مسندش بنشیند و این نشان از پاک بودن و عادل بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول