اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

امکان هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه با روند موجود در نظر گرفته شده در پای صندوق‌های رای، امکان هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد، گفت: دشمنان سعی دارند با القای امکان تقلب مردم را از حضور در آن مایوس و منصرف سازند

امکان هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمود چمنی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در محل سالن اجتماعات پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه غرب و شمال‌غرب کشور با بیان اینکه روستاها و روستاییان کشور در ادوار گذشته و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناسبی برخوردار نبودند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور فرمان تشکیل جهادسازندگی از سوی حضرت امام خمینی (ره) دیری نگذشت که جوانان انقلابی با پیروی از رهبر و امام خود وارد روستاها شدند و روستاییان محروم را از امکانات بهداشتی رفاهی و ... بهره‌مند و آنان را با پیام انقلاب و اهداف بلند آن در رفع محرومیت از چهره روستاها و روستاییان آشنا کردند.

وی ساخت کیلومترها راه روستایی، هزاران واحد حمام، برق‌رسانی و آبرسانی به هزاران روستا در اقصی نقاط کشور، اجرای برنامه‌هایی برای بهبود فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری را تنها گوشه‌ای از تلاش‌ها و اقدامات نهاد جهادسازندگی در حیات فعالیت خود عنوان کرد.

چمنی ادامه داد: با نگاهی به عملکرد و روش‌های عملی جهادسازندگی در سال‌های اولیه تشکیل و فعالیت می‌توان گفت که این نهاد با هدف اصلی رفع محرومیت از روستاهای کشور و تامین درآمد کافی و ایجاد اشتغال در روستاها گام در سازندگی روستاها گذاشت.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه جهادکشاورزی به مثابه سال‌های اول انقلاب با اجرای برنامه‌های متعدد در رشد و شکوفایی کشاورزی و خودکفایی کشور بسیار موثر و اثرگذار است، افزود: امیدوارم جهادگران بتوانند در باقی مانده سال جهاد اقتصادی نیز با حرکت‌های جهادی به موفقیت‌های ارزنده‌ای در بخش کشاورزی نائل شوند.

فرماندار تبریز در ادامه با اشاره به اینکه تحریم ایران از 33 سال قبل آغاز شده است و چیز جدیدی نیست، ادامه داد: در صورت تصویب طرح دو فوریتی قطع صادرات نفت ایران به اتحادیه اروپا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان و اجرای آن، کشورهای اروپایی که در زمان حاضر آمادگی برای جایگزینی نفت ایران ندارند را به زانو در می‌آورد.

چمنی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند روز حماسی بزرگ دیگری برای مردم ایران رقم خواهد خورد، افزود: مردم در این روز به کاندیداهایی رای خواهند داد که پایبند به اسلام و ولایت بوده و ساده زیست و مردمی باشند.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه با روند موجود در نظر گرفته شده در پای صندوق‌های رای، امکان هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد، ادامه داد: دشمنان سعی دارند با القای امکان تقلب مردم را از حضور در آن مایوس و منصرف سازند ولی آنها به برکت ایمان و حضور مردم در صحنه، بار دیگر نخواهند توانست از این مکر خویش طرفی ببندند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول