اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ایران اسلامی به برکت انقلاب به خودباوری‌ دست یافته است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز ملت ایران به خودباوری‌های بسیاری در زمینه‌های علمی و پژوهشی دست یافته است.

ایران اسلامی به برکت انقلاب به خودباوری‌ دست یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار نورخدا قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در جمع دو هزار نفر از دانش‌آموزان اراکی اظهار داشت: آنچه موجب پیروزی انقلاب ایران اسلامی علیه طاغوت زمان شد، رهبری حسین‌گونه امام(ره) اتحاد، وحدت و همدلی مردم بود.

وی پیروی مردم از ولایت فقیه در آن مقطع حساس را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر دانست و بیان داشت: امام خمینی(ره) بزرگ مردی بود که در فضای استبدادی رژیم طاغوت با همراهی مردمی، فریاد استقلال و آزادی را سر داد  و امروز این فریاد به گوش همه آزادیخواهان مسلمان جهان رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه گفت: آنچه در کشورهای مصر، تونس، اردن، یمن و سایر کشورهای عربی اتفاق افتاده است برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که با ندای الله‌اکبر برای حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی، موجب خیزش عظیم مردم مسلمان در خاورمیانه شده است.

قاسمی با بیان اینکه توفیقات گسترده و روزافزون این مرز و بوم به برکت انقلاب اسلامی است، بیان داشت: دانش‌آموزان باید بدانند که در دوران حساس انقلاب دانش‌آموزان نیز با درک صحیح و آگاهی از تحولات داخلی و خارجی در حرکت شتابان انقلاب نقشی اساسی در جنبش‌های انقلابی داشته‌اند به طوری که عده‌ای نیز در این راه به شهادت رسیدند.

مسلم پورقاسمیان فرماندار اراک نیز گفت: امروز ایران اسلامی به الگو و سرمشق سایر ملت‌ها تبدیل شده است که همه باید در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی این کشور خود را سهیم بدانند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول