اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

استکبار از عظمت انقلاب اسلامی به کما رفته است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نظام استکباری و اردوگاه باطل بیش از 33 سال است که با عظمت نظام اسلامی به کما رفته و نمی‌تواند وضعیت خود را سامان دهد.

استکبار از عظمت انقلاب اسلامی به کما رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در اردبیل اظهار داشت: مردم ما در صحنه‌هایی همچون 9 دی، 22 بهمن، روز قدس و صحنه با شکوه انتخابات دشمن را مات کردند و توانستند ابهت پوشالی نظام استکباری را بر باد دهند.

وی با پاسداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و روز شکوهمند 12 بهمن بیان داشت: ما هرگز خاطرات این روز فراموش نشدنی را از یاد نمی‌بریم چرا که جوانان امروز ما با تأسی به بهترین شرایط تلاش می‌کنند تا فضای کشور را با عطر معنویت و ارزش‌های اصیل حفظ و از آن صیانت کنند.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: هر چقدر به گذشته این نظام و روزهای سرنوشت‌ساز اوایل انقلاب نگاه می‌کنیم در بهت و حیرت فرو می‌رویم چرا که در سخت‌ترین شرایط به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتیم که بیان آنها افتخار‌آفرین است.

صابری با بیان اینکه هر چه امروز به دست آوردیم در گذشته صاحب آن نبودیم، افزود: در قیاس وضعیت عمرانی و روند رو به رشد در تمام حوزه‌ها یک وضعیت غیر‌قابل مقایسه را با دوران پهلوی شاهد هستیم به طوری که امروز در بهترین شرایط جاده‌های روستایی ما آسفالت و ساکنان مناطق شهری و روستایی از نعمت آب، برق، گاز و بسیاری از رفاهیات برخوردار شده‌اند.

این مسئول همه این ثمرات را نتیجه مجاهدت امام و اعتقاد به اسلام برشمرد و گفت: ما با وجود اینکه بهترین امکانات و زیر ساخت‌ها را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم با استفاده از این مواهب به عالی‌ترین شرایط پیشرفت دست پیدا کنیم اما به دلایل مختلف از مسیر توسعه عقب ماندیم که با پیروزی انقلاب اسلامی در حال تبیین این شرایط هستیم.

رئیس شورای اداری استان اراده امام راحل را در پافشاری برای به دست آوردن استقلال، آزادی و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: امام راحل بارها در اوج آرامش خود سخن از سقوط نظام پهلوی و از بین رفتن شاه می‌کرد و این اراده و آرامش در سایه حمایت‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه ما با تبعیت از قرآن امروز به ارزش‌ها و دستاوردهای بسیار عظیم دست یافتیم، اظهار داشت: در این کتاب آسمانی انحراف و تغییری وجود ندارد بلکه ماهیت و شاکله آن جز هدایتگری چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول