اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بوئین زهرا:

انقلاب اسلامی ایران بر اصول اساسی و ریشه‌دار استوار است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بوئین زهرا گفت: انقلابی که امام خمینی (ره) در ایران آن را بنیان نهاد و در سراسر دنیا نمودار کرد، بر اصولی اساسی، محکم و ریشه‌دار استوار است.

انقلاب اسلامی ایران بر اصول اساسی و ریشه‌دار استوار است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر، در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که در مسجد امام خمینی(ره) بخش رامند برگزار شد، به بیان احادیث و روایاتی از ائمه اطهار (ع ) پرداخت و افزود: رهبری ولایت فقیه در رأس اصول اساسی انقلاب قرار گرفت و پیروی آگاهانه مردم از آن سبب پیروزی و جاودانگی انقلاب شد.

شجاعی‌مهر ضمن بیان خصوصیات منحصر به فرد دین اسلام و تعالیم گسترده و عمیق آن در راهنمایی انسان‌ها افزود: وظیفه انسان‌ها در هر زمانی حفظ دین خدا و پاسداری از آن در راستای پیاده کردن اصول حاکمیت دینی است که این حاکمیت در کشور ایران در قالب ولایت فقیه تداعی یافته است.

وی اذعان کرد: در سال 57 با ورود تاریخی رهبر کبیر جمهوری اسلامی به خاک مقدس میهن و اراده نیروهای مردمی برای براندازی رژیم منحوس و سر‌‌سپرده آمریکایی، فجر عظیم پدیدار شد و ملت اجر راستین مبارزه با طاغوت و تبعیت از ولایت فقیه را گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بوئین‌زهرا در پایان سخنانش بر حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان وظیفه کنونی همه هم‌میهنان تأکید و خاطر نشان کرد: امت شهیدپرور ایران اسلامی که روزگاری فرزندان خود را برای پاسداری از مرزهای این سرزمین مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده و با فداکاری های خود افتخار آفریدند امروز هم در صف اول مقابله با تهاجمات گسترده دشمنان قسم خورده نظام، انقلاب و رهبری حضور دارند و با نهایت توان خود بر اصول انقلاب که همانا اسلام و ولایت فقیه هستند پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول