اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش همدان:

انقلاب اسلامی حقیقت را به صحنه جهانی بازگرداند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش همدان گفت: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها متفاوت است چرا که موجب بازگرداندن حق و حقیقت به صحنه جهانی شد.

انقلاب اسلامی حقیقت را به صحنه جهانی بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید حجه فروش همدان با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی از 12 بهمن تا 22 بهمن به طول انجامید، افزود: در طول تاریخ همواره انقلاب‌های متعددی برگزار شده است، اما هیچ کدام ویژگی‌ انقلاب اسلامی را نداشته و در محدوده زمانی و مکانی خود محصور شده و به مرور از اهداف اولیه خود جدا شده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما از سایر انقلاب‌ها متفاوت است، افزود: انقلاب ما به دنبال اهداف مادی و اقتصادی فردی و گروهی نبود و اگر در سخنان و بیانات بنیانگذار انقلاب توجه کنیم، متوجه می‌شویم که اهداف امام چه بوده است.

معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در قرن حاضر در دنیا، مبارزه و سرکوبی سه کرسی دین، خداپرستی و حقیقت‌طلبی سرلوحه کار استکبار است. انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها متفاوت است چرا که موجب شد حق و حقیقت به صحنه جهانی بازگردد.

مظاهری تصریح کرد: محاصره اقتصادی، جنگ‌های داخلی، جنگ تحمیلی و فتنه سال 88 همه برای خدشه وارد کردن بر انقلاب بود اما هیچ کدام از این‌ها با اتحاد مردم و ولایت‌مداری نتوانستند بر انقلاب ضربه وارد کنند.

وی اهداف انقلاب را موجب ماندگاری آن دانست و گفت: به کوری چشم دشمنان به راه روشن خود ادامه می‌دهیم، چرا که انقلاب ما منشأ تحول بزرگ در دنیا شده به طوری که به قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است.

معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش افزود: پس از گذشت 32 سال همچنان پای انقلاب ایستاده و به ولایت پایبند هستیم و همچنان علیه ظلم  در دنیا مخالفیم و دنبال حق و حقیقت هستیم.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول