اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی به میمنت فرارسیدن دهه‌فجر به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در استانداری سیستان و بلوچستان گشایش یافت.

نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا براهویی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مقطعی اتفاق افتاد که هیچ ‌کس تصور نمی‌کرد و اکنون در ابتدای دهه‌ چهارم پیروزی شکوهمند انقلاب باید جمع‌آوری، ثبت، تدوین و انتقال اسناد انقلاب اسلامی به نحو احسن صورت پذیرد.

وی افزود: اکنون که انسان‌های آزاده در سرزمین‌های اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی، فریاد آزادی سر می‌دهند ما نیز باید زوایای پنهان انقلاب را به بهترین نحو برای افراد به نمایش بگذاریم.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای تحقق و دست‌یابی به این مهم باید گذشته را به امروز پیوند زد که مرکز اسناد و کتابخانه ملی با برپایی نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی استان، بهترین گام را در این زمینه برداشته است.

براهویی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه، ترسیم چهره پنهان حاکمان گذشته و نمایش دلاوری‌های مردم بوده که کاری بسیار ارزشمند است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه که همزمان با استانداری و 32 دستگاه اجرایی دیگر بر پا شده، اسناد انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان را به صورت نوشتاری، تصویری و سند مکتوب معتبر ارائه کرده است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مسئولیت ما آشنا کردن نسل آینده با انقلاب به طور مطلوب است و در این راستا، کارکنان و ارباب رجوع مجموعه استانداری در رأس اهداف برپایی نمایشگاه قرار دارند.

براهویی مکاتبه ساواک با شهربانی استان درباره احتمال ورود امام‌ خمینی(ره) از مرز میرجاوه به کشور، اجتماع مردم زابل در مسجد حکیم، مسافرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبری معظم انقلاب به اطراف کوه‌های آهوران برای تبلیغ علیه رژیم را از مهم‌ترین اسناد ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی در طول ایام پر فروغ دهه فجر از ساعت هفت صبح به مدت 10 ساعت یکسره در سرسرای ورودی ساختمان مرکزی استانداری پذیرای علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول