اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گلستان:

تحولات اخیر نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گلستان گفت: تحولات اخیر نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

تحولات اخیر نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ولی‎الله رضایی‎نژاد شامگاه سه‎شنبه در جمع اعضای ستاد نیروهای مسلح در دهه فجر استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای قرن 20، انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده که تمام معادلات سیاسی را به‌هم زد و انقلاب عظیمی را در دنیا به وجود آورد.

وی تصریح کرد: انقلاب‌ها و تحرکات به وجود آمده در منطقه و دنیا نشأت گرفته از پیام انقلاب ماست و امروز شاهد هستیم که جوانان کشورهای مسلمان در دیدار با رهبری پر از شوق بوده‎اند.

رضایی‎نژاد ابراز داشت: مرزبانی استان علاوه بر برنامه‎هایی که در کمیته مشترک تصمیم‎گیری شده اقداماتی نیز برای برگزاری برنامه‎های دهه فجر برای نیروهای مرزی که در واقع مرزبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تهیه دیده تا نیروهای مرزبانی نیز که امکان ورود در شهر و جلسات را ندارند در محل خدمت خود این برنامه‎ها را داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان گلستان خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه انس با قرآن در یک شهر مرزی، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس شهرهای مرزی، و اعزام دو اکیپ بهداشتی به روستاهای مرزی، برگزاری مسابقه اسب‌سواری و پیاده‎روی خانوادگی در یک شهر مرزی از جمله برنامه‎های تهیه شده برای دهه فجر توسط مرزبانی استان است.

در این جلسه جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: در سال‎های گذشته به دلیل تقارن دهه فجر با حزن و عزای محرم و صفر برگزاری مراسم جشن سرور در شأن فداکاری انقلاب اسلامی فراهم نبوده است.

سیدکاظم موسوی اذعان داشت: در سال جاری باید تلاش کنیم تا سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه‎تر از سال‎های گذشته جشن گرفته شود و سرودهای انقلابی را رواج دهیم.

وی از ترخیص خودروهای توقیفی با سهولت بهتر در این ایام خبر داد و متذکر شد: تجلیل از خانواده‎های شهدای نیروی انتظامی، عیادت از بیماران نیروهای مسلح و تجلیل از بازنشستگان را در دستور کار قرار داده‎ایم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول