اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

مردم‎سالاری دینی از ثمره‎های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای خوب و مطلوبی را به دنبال داشته که مردم‌سالاری دینی یکی از این دستاوردهای مهم به شمار می‎رود.

مردم‎سالاری دینی از ثمره‎های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدفاضل دهنوی شامگاه سه‎شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در نتیجه بهره‎مندی از فرهنگ اسلام ناب محمدی با بیش از یک هزار و 400 سال سابقه شکل گرفته و اعتقادات و توجه به دستورالعمل‎های جامع و بی‎بدیل یک مکتب ایده‎آل به نام اسلام در آن دخیل بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب با تکیه بر تعالیم اسلامی باعث شکل‌گیری حرکت‎های منسجم الهی است که منجر به تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرماندار رامیان خاطر نشان کرد: در نتیجه ایجاد نظام و حکومت اسلامی در ایران شاهد اتفاقات فرخنده و خجسته‎ای در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور بوده‎ایم که در کنار مردم‎سالاری دینی می‎توان به حاکم شدن قوانین بی‎عیب و نقص اسلامی، برقراری عدالت اجتماعی، ارتباط مردم با مسئولان رده اول کشور اشاره داشت که در کمتر کشوری شاهد آن هستیم.

دهنوی با اشاره به انتخابات 12 اسفند که تکلیف مجلس نهم را معلوم می‎کند، ابراز داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و دشمن‎شکن حضور یکپارچه همه دستگاه‎های اجرایی در کنار مردم واجب و ضروری است و انتظار می‎رود همه ما نسبت به انجام دادن مسئولیتی که در اختیارمان است تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا دشمن را ناامید سازیم.

وی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی به ویژه شهرداران خواست نسبت به آذین‎بندی خیابان‎ها، نصب پارچه و پلاکارد به بهترین و زیباترین شکل ممکن اقدام و مردم را در برگزاری جشن‎های باشکوه همراهی کنند.

دهنوی خطاب به مسئولان دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد: با عنایت به در پیش بودن انتخابات از استفاده اموال دولتی به نفع فردی خاص خودداری و تمام سعی خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار ببندند.

فرماندار شهرستان رامیان اضافه کرد: تمام طرح و برنامه‎های این شهرستان در ساعت 14 روز دوشنبه 17 بهمن ماه به صورت متمرکز با حضور استاندار و مدیران اجرایی شهرستان مورد بهره‎برداری و افتتاح خواهد شد.

وی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی خواست با همکاری روابط عمومی اداره خود گزارش کامل برنامه‎های دهه فجر را به انضمام عکس و تصویر برای فرمانداری ارسال تا بعد از دسته‎بندی در اختیار استانداری قرار بگیرد.

دهنوی با اشاره به شایعه‎پراکنی‎های رسانه‎های غربی و عده‌ای فریب‎خورده داخلی در خصوص تحریم و مشکلات معیشتی ایرانیان در روزهای آینده اذعان داشت: باید جلوی شایعه‎پراکنی‎ها را بگیریم و با امید به مردم و نظارت بر بازار جلوی فرصت‎طلبی عده‎ای سودجو را گرفت.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول