اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دهه فجر

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس جنوب تهران به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس ری، ورامین، پاکدشت و پیشوا به صدا درآمد.

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس جنوب تهران به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زنگ انقلاب اسلامی در همه مدارس جنوب تهران با حضور جمعی از مسئولان به صدا درآمد.

در مدارس نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان ورامین که در مدرسه شهید بهشتی قرچک برگزار شد همزمان با ورود تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به میهن زنگ انقلاب اسلامی به صدا درآمد و سرود خمینی ای امام در فضا طنین‌انداز شد.

همزمان با صدا درآمدن زنگ انقلاب اسلامی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام مراسم برافراشته شد و فرزندان قیور ایران اسلامی به یاد پدران سخت‌کوش و مجاهد خود سرود جمهوری اسلامی ایران را یکصدا و همنوا زمزمه کردند.

رئیس آموزش و پرورش قرچک طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه زنگ انقلاب اسلامی تداعی کننده شور و حال دوران پیروزی انقلاب اسلامی در ذهن نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی است اظهار داشت: جوانان نیز که در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نبوده و آن فضای سراسر حماسه و مجاهدت و ایثار را ترک نکرده‌اند برگزاری این چنین مراسم‌هایی تداعی کننده شور و حال پدران و مادران خود در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای آنها است.

امیرشهاب معاف در این مراسم تأکید کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی همچون امانت‌دارانی صدیق و صادق از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی ایران محافظت کرده‌ و با حضور تأثیر‌گذار خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی قطعا و یقینا اهداف شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را بار دیگر خنثی می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب به ویژه جوانان پرتلاش عرصه علم و دانش همواره سرلوحه مسئولان بوده و تلاش می‌کنند که بتوانند در کنار آموزش‌های علمی ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان یادآور شوند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری نیز در مراسم دیگری که در شهرری به این مناسبت برگزار شد طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: در گذشته کسب علم و دانش محدود به قشر خاصی بود اما امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران مشتاقان علم و دانش با حضور در سنگرهای دانایی به کسب علم و معرفت می‌پردازند.

وی همچنین با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران همچون فجری بود که مردم ایران به واسطه آن از تاریکی و ظلمت دوران ستم‌شاهی خارج شدند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول