اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت سیاسی سپاه:

تحریم نفت ایران فقط جنبه روانی دارد

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم نفت ایران در واقع فقط جنبه روانی دارد.

تحریم نفت ایران فقط جنبه روانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، رسول سنایی در نشست بصیرتی در جمع مسئولان و پایوران سپاه استان اظهار داشت: غربی‌ها می‌گویند ما نفت ایران را نمی‌خریم اما از شش ماه بعد، خواهش می‌کنند که بیا مذاکره کنیم و خواهش می‌کنند ایران خویشتن‌داری کند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها چون می‌دانند اگر تحریم اتفاق بیفتد ایران ۱۸ درصد نفت خود را دیگر به اروپا صادر نمی‌کند، ولی ۷۰ پالایشگاه اروپا که بر پایه نفت ایران زیرساخت‌هایش منطبق است تعطیل می‌شود و متضرر اصلی این قضیه خودشان هستند.

سنایی با اشاره به مجلس قبل از انقلاب و مجاهدت شهید والا مقام مدرس که به تنهایی در برابر رضا خان و عقاید و ایده‌های غربی ایستادگی کرد، گفت: شهید مدرس یک نفر بود ولی طوری مدیریت می‌کرد که جلوی برنامه‌های رضاخان را در مجلس می‌گرفت.

وی اظهار داشت: امروز ما اگر نمایندگانی مثل شهید مدرس که با عوامل استعمار و غرب مبارزه کنند را به مجلس بفرستیم به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این سخن حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند: «مردم به کسانی که به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند رای ندهند»، انتخابات را شاخص اقتدار ملی دانست و گفت: ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه، مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول