اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات گیلان:

مشارکت مشروط اصلاح‌طلبان به معنای تحریم انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مدیر کل اطلاعات گیلان گفت: مشارکت مشروط اصلاح‌طلبان به معنای تحریم نا نوشته انتخابات است.

مشارکت مشروط اصلاح‌طلبان به معنای تحریم انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، این مسئول، عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ترورهای اخیر دانشمندان هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: همانگونه که دشمن در اوایل انقلاب نخبگانی که اندیشه‌های امام راحل را ترویج می‌کردند، ترور می‌کرد، امروز نیز نخبگان و دانشمندانی که اندیشه‌های مقام معظم رهبری را ترویج می‌دهند ترور می‌کنند.

وی، هدف از تمام نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برای انتخابات آینده مجلس را، بالا بردن هزینه این انتخابات عنوان کرد و افزود: دشمن نگران آن است که برگزاری پرشور انتخابات بیان دیگری برای گسترش اندیشه اسلامی در بین کشورهای اسلامی شود.

این مسئول، جنگ نرم و اطلاعاتی را آخرین حربه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود امیدواری زیادی به اپوزیسیون داخلی دارد تا با دامن زدن به نارضایتی عمومی و همکاری اپوزیسیون خارجی و داخلی از ارتشی به نام ارتش شهروندی استفاده کند.

وی، ادامه داد: اصلاح‌طلبان برای حضور در این انتخابات مشارکت مشروط را مطرح کرده‌اند اما در اصل این کار نوعی تحریم نانوشته انتخابات محسوب می‌شود.

معاون اطلاعات گیلان، ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، ترویج بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان، تلاش برای زیر سئوال بردن قانون و سلامت انتخابات و ادعای تخلف و تقلب در انتخابات را از دیگر برنامه‌های دشمنان برای انتخابات عنوان کرد.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه‌های دشمن که در مناطق مرزی و مهم کشور مانند آستارا اهمیت زیادی دارد، دامن زدن به اختلافات قومی و تا حدودی مذهبی است که امیدواریم تمام مسئولان با بصیرت و آگاهی خود تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با توصیه به تمام روسای اداره‌ها و مسئولان برای پرهیز از در اختیار قرار دادن امکانات دولتی و بیت‌المال در انتخابات، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که برگزاری انتخابات خون تازه‌ای در کالبد جامعه ایجاد می‌کند و به خواست خداوند یک انتخابات دشمن شکن برگزار می‌شود.

فرماندار آستارا نیز در ادامه این جلسه تمام توطئه‌های دشمن برای انتخابات آتی را تلاش برای عدم الگو شدن جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه دانست و با تاکید بر لزوم مشارکت تمام اداره‌ها و ارگان‌ها برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دشمن با برنامه‌هایی نظیر برجسته کردن مشکلاتی مانند گرانی و تورم در حال برنامه‌ریزی برای نارضایتی و مایوس کردن مردم است تا به آرزوی دیرینه خود در کاهش مشارکت آنان به انتخابات برسد.

کیوان اسدپور با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درباره خدمات ارائه شده توسط دولت برای امیدواری مردم بسیار موثر است، افزود: همانگونه که مسئولان در این ایام روزهای پرکاری را سپری می‌کنند دشمن نیز بیکار نمانده و ایام پرکاری را سپری می‌کند که لازم است تمام مدیران بدون توجه به شایعات دشمن خدمت به مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی، ناامیدی مردم از اداره‌ها را یک سم مهلک خواند و گفت: هر اداره‌ای موظف است شخصی را به عنوان رابط بین رسانه‌های ارتباط جمعی قرار داده و تکریم ارباب رجوع را نیز مد نظر قرار دهد.

این مسئول، با استناد به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و قانون‌مداری را دو محور وظایف مسئولان در قبال انتخابات آتی دانست و تصریح کرد: تمام اقدام‌های دشمن مانند تحریم نفت، ترور دانشمندان و نخبگان نوعی جنگ روانی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی خاطرنشان کرد: آستارا یک شهرستان مرزی است و هیچ مسئولی حق ندارد تلفن همراه خود را خاموش کند زیرا همه ما عهد بسته‌ایم که در همه حال در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول