اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

همت و تلاش هر تحریمی را بی‌نتیجه می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با همت و تلاش مردم و مسئولان، هر تحریمی علیه ایران بی‌نتیجه است.

همت و تلاش هر تحریمی را بی‌نتیجه می‌گذارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حسین اعرابی اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی، ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش، انواع تحریم‌ها را به عنوان مانعی برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده‌اند.

وی با اشاره به تصمیم اخیر کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد تحریم نفت و ورود دانش و فناوری‌های مربوط به صنایع پتروشیمی به ایران تصریح کرد: تا زمانی که جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی با همت و تلاش به آبادانی میهن می‌اندیشند، هیچ یک از این تهدیدها کارساز نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد: محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها امری طبیعی است، اما قدرت‌های غربی هیچ شناختی از ملت مسلمان و سرافراز ایران ندارند و به همین دلیل در معادلات خود زبان زور را علیه این ملت به کار می‌گیرند.

اعرابی تأکید کرد: شکست چنین توطئه‌هایی به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، با حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سایه صبر و بصیرت محقق می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: ملت ایران همواره با همدلی و تکیه بر استعدادهای بی‌نظیر جوانان توانمند خود در همه عرصه‌‌ها سرافراز بوده و توانسته همه ناملایمات را به پلی برای پیشرفت تبدیل کند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول