اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

مشکلی در تامین تجهیزات رایانه‌ای برای انتخابات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: هیچ مشکلی در تامین تجهیزات رایانه‌ای وجود ندارد و تمام شعبات اخذ رای مجهز به سیستم‌های ارتباطی به منظور برقرای خط اینترنت هستند.

مشکلی در تامین تجهیزات رایانه‌ای  برای انتخابات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان چالدران از جمله حوزه‌های انتخابیه‌ای است که به علت موقعیت جغرافیایی و نامناسب بودن شرایط جوی ستاد انتخابات شهرستان اقدام به تشکیل کمیته حوادث غیرمترقبه کرده است.

وی افزود: از جمله اقدامات این کمیته می‌توان به برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین آماده‌باش بودن دستگاه‌های سنگین برف‌روبی اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه ستاد انتخابات چالدران، اضافه کرد: فعالیت‌های کمیته‌های پنج‌گانه ستاد انتخابات شهرستان چالدران تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در انتخابات انجام شده است و تعامل با دستگاه‌های نظارتی در اولویت برگزاری انتخابات آتی است.

فرماندار چالدران تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای تعیین محل‌های مناسب ویژه نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای فیلم‌برداری و ضبط سخنرانی نامزدها در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین انتشار اخبار انتخاباتی از طریق سایت و گزارش هفتگی فرمانداری از جمله فعالیت‌های ستاد انتخابات شهرستان در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

فرماندار چالدران در عین حال نقش مطبوعات در دادن امید و نشاط به جامعه در زمینه انتخابات را موثر دانست و گفت: مطبوعات در دادن اطلاعات لازم و به موقع و بیان عملکردها برای تقویت و مشارکت حداکثری مردم نقش موثری دارند.

این مسئول تصریح کرد: رسانه‌ها باید فضا را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه انتخابیه چالدران در شرایط حاضر آمادگی کامل در برگزاری انتخابات را دارد، اظهار داشت: علاقمندیم در فضای آرام و با نشاط، انتخاباتی سالم و بدون عیب و نقص را برگزار کنیم.

به گفته این مسئول انتخابات از مظاهر اقتدار ملی است و همواره سبب تحکیم و پیشبرد اهداف نظام شده است.

قلی‌پور اظهار داشت: همه موظفیم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گام برداریم و با تعامل، همدلی و بی‌طرفی کامل، امانتداران خوبی برای مردم ولایت‌مدار شهرستان چالدران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی با هیئت نظارت شهرستان برقرار شده است و امید است که در انتخابات 12 اسفند که یکی از مظاهر اقتدار ملی است با زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در این روز سرنوشت‌ساز چشم فتنه و دشمنان را کور کنیم.

فرماندار چالدران رصد کردن فعالیت تمام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس، برگزاری جلسات با هیئت‌های اجرایی در زمینه تعیین محل شعب ثبت‌نام، شناسایی کامل نمایندگان فرماندار و بخشدار در سطح شهرستان، تجهیز اولیه شعب ثبت‌نام اخذ رای از لحاظ برق، تلفن و کلید و پریز، برگزاری همایش رای‌اولی‌ها را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالدران عنوان کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول